autor: Kamil Zwijacz
EVE Online otrzymywać będzie 10 aktualizacji w ciągu roku
Firma CCP zapowiedziała zmianę modelu wydawniczego kolejnych aktualizacji do gry MMO EVE Online. Do tej pory deweloper wypuszczał dwa duże rozszerzenia w ciągu roku. Od teraz sytuacja ulegnie znacznej zmianie, i w przeciągu najbliższych dwunastu miesięcy otrzymamy aż dziesięć mniejszych dodatków.
Firma CCP wyjawiła informacje na temat zbliżających się dodatków do popularnej gry MMO EVE Online. Okazało się, że deweloper rezygnuje z dotychczasowego systemu zapewniającego dwa duże rozszerzenia w ciągu roku. Zamiast tego fani produkcji otrzymają dziesięć mniejszych aktualizacji, a pierwszą z nich będzie Kronos, która ujrzy światło dzienne 3 czerwca. Dzięki niej gracze dostaną kolejne statki (o jednym przeczytacie w tym miejscu), sklep New Eden i ulepszony system malowania pojazdów. Zmieniony cykl wydawniczy ma zapewnić deweloperom sporo możliwości. Przede wszystkim pozwoli im lepiej i szybciej reagować na zaistniałe potrzeby oraz „ryzykować w dobry sposób”. W związku z tym, jeżeli okaże się, że jakiś element powoduje problemy, to twórcy pozbędą się go z danej aktualizacji i wypuszczą naprawiony po kilku tygodniach w kolejnym dodatku. Dzięki temu nie będą musieli czekać pół roku z jego wdrożeniem, a gracze częściej otrzymywać mają ciekawe nowości i usprawnienia.
Wydaje się, więc, że jest to dobre rozwiązanie, które nie pozwoli się nudzić stałym bywalcom EVE Online. Jak jednak będzie w rzeczywistości, przekonamy się po kilku aktualizacjach, których rozpiskę znajdziecie poniżej.
Plan na najbliższe miesiące przedstawia się następuąco:
- Kronos – 3 czerwca 2014,
- Crius – 19 sierpnia 2014,
- Hyperion – 23 września 2014,
- Oceanus – 4 listopada 2014,
- Phoebe – 9 grudnia 2014,
- Rhea – 20 stycznia 2015,
- Tethys – 7 lutego 2015,
- Theia – 17 marca 2015,
- Themis – 4 kwietnia 2015.
EVE Online to jedna z najstarszych gier MMO, która funkcjonuje do dnia dzisiejszego i nie zapowiada się, by w najbliższych latach miała nagle zniknąć z rynku. Produkcja zadebiutowała w 2003 roku i od tamtego czasu jest stale aktualizowana. Do tej pory ukazało się kilkanaście dużych rozszerzeń. Pierwszym był Castor, a ostatnim Rubicon z listopada 2013 roku.