Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 listopada 2010, 15:38

autor: Adrian Werner

EVE Online - nadchodzące rozszerzenie rozbito na trzy części

Najbliższe miesiące zapowiadają się dla gry EVE Online wyjątkowo obficie. Studio CCP zdradziło czego dokładnie możemy się spodziewać.

Najbliższe miesiące zapowiadają się dla gry EVE Online wyjątkowo obficie. Studio CCP zdradziło czego dokładnie możemy się spodziewać.

EVE Online - nadchodzące rozszerzenie rozbito na trzy części - ilustracja #1

Na możliwość tworzenia trójwymiarowych avatarów poczekamy do stycznia.

Okazuje się, że skala nadchodzącego darmowego rozszerzenia Incursion odrobinę przytłoczyła zespół produkcyjny i dlatego postanowiono rozbić dodatek na trzy części. Pierwsza z nich wypuszczona zostanie 30 listopada i wprowadzi poprawki i ulepszenia, których domagali się sami gracze. Wśród nich znajdzie się m.in. osiemdziesiąt nowych misji fabularnych, opcja włączenia wygładzania krawędzi, usprawniony interfejs użytkownika i lepsze zbalansowanie broni

Druga aktualizacja pojawi się przed Bożym Narodzeniem i na razie nie wiadomo co dokładnie się w niej znajdzie. Trzecia faza zacznie się w styczniu i wprowadzi m.in. edytor pozwalający na tworzenie w pełni trójwymiarowych avatarów (polecamy obejrzenie filmików pokazujących możliwości tych narzędzi). Ostatnia aktualizacja wchodząca w skład Incursion rozpocznie również inwazję frakcji Sansha's Nation na sektor New Eden. Potyczki z tym nowym przeciwnikiem zostaną zaprojektowane tak, by pasować do różnych ilościowo grup graczy, a na samym końcu odbędzie się wielka bitwa z głównymi siłami wroga.

Wszystkie te zmiany będą jedynie prologiem do zapowiadanego na przyszły rok dodatku Incarna, który wreszcie pozwoli graczom na zwiedzanie wnętrz stacji kosmicznych.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej