Epic Manager - strategia o zarządzaniu gildią bohaterów ufundowana
Sukcesem zakończył się Kickstarter gry Epic Manager. Będzie to strategia ekonomiczna, w której pokierujemy gildią rekrutująca poszukiwaczy przygód żyjących w typowym świecie fantasy.
- Twórcy: ManaVoid Entertainment
- Gatunek: strategia ekonomiczna
- Platforma docelowa: PC
- Planowana data premiery: grudzień 2015 r.
Długa już lista Kickstarterowych sukcesów uległa właśnie wydłużeniu o kolejną nową pozycję. Jest nią strategia ekonomiczna Epic Manager, w której pokierujemy agencją talentów werbującą bohaterów typowych gier RPG osadzonych w realiach fantasy. W ciągu trwającej miesiąc zbiórki autorom udało się zgromadzić niecałe 38 tysięcy dolarów kanadyjskich, czyli sporo więcej niż wynosiła kwota minimalna ustalona na poziomie 30 tys. W planach jest obecnie wyłącznie wersja pecetowa, a premiera na nastąpić w listopadzie przyszłego roku. Wart dodać, że produkcja powstaje w montrealskim studiu ManaVoid Entertainment, dla którego jest to debiutancki projekt.
Akcja gry toczyć się będzie w standardowym uniwersum fantasy, jakich pełno w grach RPG. Pokierujemy gildią, która werbuje obiecujące talenty, szkoli je i wyposaża, a następnie tak przygotowanych bohaterów wysyła na przygody. Sercem całej rozgrywki będzie oczywiście rozbudowany system ekonomiczny, który wymusi odpowiednie zbilansowanie przychodów i wydatków.
Autorzy kładą duży nacisk na losowość rozgrywki, która obejmie wydarzenia, misje oraz lokalizacje potworów. Świat składać się będzie z ponad setki lokacji, a podczas zabawy zmuszeni zostaniemy do podejmowania licznych decyzji, w drastyczny sposób wpływających na dalszy przebieg kampanii. Wszystko to sprawi, że grę będzie można przechodzić wielokrotnie, za każdym razem otrzymując świeże przygody.
Wśród naszych podwładnych znajdą się łowcy talentów, których wyślemy w świat w poszukiwaniu zdolnych bohaterów. Z każdym potencjalnym herosem trzeba będzie wynegocjować kontrakt, a następnie pokierować jego karierą, ustalając plany treningów oraz zakres przyznawanych im misji. Najbardziej zyskowne zlecenia mają być oczywiście najniebezpieczniejsze i najbardziej czasochłonne.
W grze pojawi się szesnaście klas bohaterów oraz możliwość łączenia ich w profesje hybrydowe. System walki rozgrywany będzie w czasie rzeczywistym i o wyniku starcia zdecydują przede wszystkim statystyki wojowników oraz ich wyposażenie. Nasza rola podczas samych potyczek ograniczy się głównie do odpalania we właściwym momencie umiejętności specjalnych. Dodatkowych emocji ma dostarczyć fakt, że każda śmierć będzie ostateczna, co wymusi staranne planowanie wszystkich posunięć.