autor: Michał Kułakowski
Epic Games Store zaczęło oferować zwrot pieniędzy za gry
W kilka tygodni od uruchomienia Epic Games Store dołącza do konkurencji, takiej jak Steam czy Origin, i zaczyna przyjmować reklamacje, oferujac zwrot pieniędzy za kupione gry.
Kontynuując walkę o klientów, Epic Games Store zaczął również przyjmować reklamacje i oferować zwrot pieniędzy za zakupione gry, podobnie jak inni najwięksi gracze na rynku. Zwrot pieniędzy możemy otrzymać po kontakcie z biurem obsługi klienta, w terminie 14 dni od chwili zakupu gry, pod warunkiem że bawiliśmy się z nią nie dłużej niż dwie godziny. Jeżeli w tym czasie zostaniemy np. zbanowani podczas rozgrywki lub w inny sposób naruszymy zapisy umowy z producentem, tytuł nie zostanie zrefundowany. Z zamówień przedpremierowych możemy zrezygnować w każdym momencie. Po premierze przysługują nam natomiast standardowe dwa tygodnie na odstąpienie od transakcji.
Rozpoczęcie działalności przez Epic Games Store, które nastąpiło kilka tygodni temu, odbiło się szerokim echem w branży. Nowa platforma dystrybucji cyfrowej zaczęła od mocnego uderzenia, oferując deweloperom znacznie niższą marżę niż konkurencja oraz perspektywę finansowego wsparcia. Epic zgarnął dzięki temu kilka ekskluzywnych tytułów oraz zaczął oferować darmowe produkcje dla wszystkich swoich użytkowników. Ostatnio firmie udało się nawet przekonać Ubisoft do porzucenia Steama i publikacji Tom Clancy's The Division 2 w jej serwisie.