autor: Bartosz Krawcewicz
Empire of Sin – znamy wymagania sprzętowe strategii Johna Romero
Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe osadzonej w czasach prohibicji gry strategicznej Empire of Sin, będącej owocem współpracy studia Romero Games z firmą Paradox Interactive.
Zapowiedziana wczoraj podczas prezentacji Nintendo Direct gra strategiczna autorstwa studia Romero Games pod tytułem Empire of Sin otrzymała kartę produktu na platformie Steam, dzięki której poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe pecetowej wersji dzieła.
Wymagania minimalne
- System operacyjny: Windows 7 Home Premium 64 bit SP1
- Procesor: Intel iCore i3-530 lub AMD Phenom II X3 720
- Pamięć RAM: 4 GB
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 555 lub AMD Radeon HD 6790
- DirectX: Wersja 11
- Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Wymagania zalecane
- System operacyjny: Windows 10 Home 64 bit
- Procesor: Intel Pentium G4600 lub AMD A10 7700K
- Pamięć RAM: 6 GB
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 750 Ti lub AMD Radeon HD 5870
- DirectX: Wersja 11
- Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Projektantem Empire of Sin jest John Romero – twórca takich kultowych tytułów, jak Wolfenstein 3D, Doom, czy Quake. Tym razem, zamiast FPS-a, legendarny deweloper przygotował, wraz ze swoim studiem Romero Games oraz firmą Paradox Interactive, grę strategiczną umiejscowioną w Chicago lat 20. ubiegłego wieku. W Empire of Sin pokierujemy własnym gangiem w czasach prohibicji, a naszym zadaniem będzie dostanie się na sam szczyt przestępczego półświatka. W tym celu będziemy zakładać kasyna, nielegalne bary z alkoholem, a także poszerzać terytorium oraz bronić go w trakcie turowych walk wzorowanych na bitwach z serii XCOM.
Empire of Sin ukaże się wiosną 2020 roku na PC, PlayStation 4, Xboksie One i Nintendo Switchu. Według informacji zamieszczonych na Steamie, tytuł nie otrzyma polskiej wersji językowej.