Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 czerwca 2019, 19:05

autor: Adrian Werner

Empire of Sin - mafia i prohibicja w nowej strategii Paradoxu

John Romero, jeden z ojców serii Doom, połączył siły z firmą Paradox. Efektem jest Empire of Sin, czyli zapowiedziana właśnie strategia osadzona w czasach prohibicji.

Na Empire of Sin poczekamy do przyszłego roku. - Empire of Sin - mafia i prohibicja w nowej strategii Paradoxu - wiadomość - 2019-06-11
Na Empire of Sin poczekamy do przyszłego roku.

Jedną z największych niespodzianek pokazu Nintendo Direct okazała się zapowiedź gry Empire of Sin, czyli strategii osadzonej w czasach prohibicji, nad którą pracuje firma Paradox oraz Romero Games, czyli studio, na czele którego stoi jeden z ojców serii Doom - John Romero.

Produkcja zmierza na pecety oraz konsole Nintendo Switch, Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na wiosnę przyszłego roku.

Akcja gry toczyć się będzie w latach 20. ubiegłego wieku, w mieście Chicago. Zabawę rozpoczniemy z małym gangiem, zajmującym się np. wyłudzaniem pieniędzy od związków zawodowych, nielegalnym handlem alkoholem czy hazardem.

Z czasem nasza organizacja zacznie się rozrastać. Będziemy przejmowali terytoria innych gangów i rozszerzali działalność przestępczą na nowe biznesy. Wirtualne Chicago zamieszkiwać ma wiele barwnych postaci, a gracze otrzymają sporą swobodę interakcji z nimi, obejmującą m.in. uwodzenie, przekupywanie, zastraszanie lub, w ostateczności, morderstwo. Podczas zabawy będziemy także dawali łapówki policjantom, zawierali i zrywali przymierza oraz handlowali na czarnym rynku.

Rozgrywka nie ograniczy się do strony biznesowej. Zarządzanie przestępczym imperium urozmaicą turowe starcia, podczas których obejmiemy dowództwo nad drużyną zaufanych podwładnych. Nasi gangsterzy mają mieć różne osobowości i specjalizacje, więc trzeba będzie zadbać, aby członkowie oddziału dobrze ze sobą współpracowali.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej