Electronic Arts udostępni utwory muzyczne ze swoich gier
Koncern Electronic Arts rozszerza swoją działalność. Tym razem w kręgu zainteresowań potentata, znalazły się popularne serwisy zajmujące się elektroniczną dystrybucją utworów muzycznych.
Koncern Electronic Arts rozszerza swoją działalność. Tym razem w kręgu zainteresowań potentata, znalazły się popularne serwisy zajmujące się elektroniczną dystrybucją utworów muzycznych.
Przedstawiciele Electronic Arts porozumieli się w tej sprawie z kanadyjską wytwórnią Nettwerk Music Group (opiekującą się takimi artystami jak Sum 41 czy Avril Lavigne). Ta ostatnia zajmie się publikowaniem utworów muzycznych z gier w takich serwisach jak Apple iTunes, Yahoo Music Unlimited, MSN, Napster i RealNetworks’ Rhapsody. Oprócz tego ruszy dystrybucja dzwonków do telefonów komórkowych (w formie najsłynniejszych motywów z gier), również za pośrednictwem wielkich serwisów zajmujących się tego typu asortymentem.
Specjaliści od marketingu w firmie Electronic Arts zauważyli, że przygotowane specjalnie dla potrzeb ich gier utwory muzyczne, cieszą się w Internecie dużym wzięciem. Tak jest np. ze ścieżką dźwiękową do produkcji z serii Medal of Honor, która jest bardzo popularna na łamach brytyjskiego serwisu iTunes.
Oczywiście w grę wchodzą tylko i wyłącznie utwory muzyczne, przygotowane specjalnie dla Electronic Arts. Nie ma mowy o dystrybucji piosenek, które dla potrzeb gier licencjonowano (a takich jest bardzo wiele). Mimo to należy się spodziewać, że oferta koncernu będzie niezwykle bogata – co powinno ucieszyć wszystkich fanów muzyki.