Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 grudnia 2009, 08:00

autor: Adrian Werner

Edycja Kolekcjonerska Star Trek Online

Już niecałe dwa miesiące dzielą nas od chwili, gdy zasiądziemy na mostku kapitańskim w Star Trek Online. Dzięki internetowej stronie sklepu GameStop dowiedzieliśmy się jak wyglądać będzie Edycja Kolekcjonerska tej gry.

Już niecałe dwa miesiące dzielą nas od chwili, gdy zasiądziemy na mostku kapitańskim w Star Trek Online. Dzięki internetowej stronie sklepu GameStop dowiedzieliśmy się jak wyglądać będzie Edycja Kolekcjonerska tej gry.

Edycja Kolekcjonerska Star Trek Online - ilustracja #1

Okazale prezentuje się już samo pudełko, którego aluminiową powierzchnie dodatkowo przyozdabiać będzie hologram. A co znajdziemy wewnątrz tego metalowego cuda?

  • Ekskluzywną wersja podręcznika użytkownika w twardej oprawie, zawierającą ponad 40 lakierowanych stron z wysokiej jakości artworkami.
  • Metalowy model komunikatora, takiego samego jak ten, który znamy z filmów i seriali.
  • 3 bilety z trzydniowym okresem próbnym, którymi obdarować będziemy mogli naszych znajomych.
  • Dostęp do Red Matter Capicitor (Kondensatora Czerwonej Materii) - unikalnego przedmiotu do wykorzystania w samej grze, który na krótką chwilę wydatnie zwiększy zasoby energetyczne całego statku.
  • Możliwość przyodziania naszych postaci w mundury ze Star Trek: Next Generation oraz Deep Space Nine.
Edycja Kolekcjonerska Star Trek Online - ilustracja #2

Dodatkowe bonusy czekają na tych, którzy złożą w GameStop zamówienie przedpremierowe na Star Trek Online (zarówno Edycję Kolekcjonerską jak i normalną). Firma odwdzięczy się możliwością posiadania wyjątkowego statku kosmicznego, przygotowanego wyłącznie dla klientów tego sklepu, jak również dostępem do testów beta. Co więcej osoby te będą mogły zacząć przygodę z grą na dwa dni przed oficjalną premierą.

Najnowsza produkcja Cryptic Studios zadebiutuje na rynkach zachodnich już 2 lutego następnego roku w wersji na PC. O wersji na Xboksa 360 słuch na razie zaginał. Na chwilę obecną żaden z rodzimych dystrybutorów nie wyraził niestety chęci wydania tego tytułu na naszym rynku.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej