autor: Marek Grochowski
EA zwalnia pracowników z oddziałów Redwood Shores oraz Mythic
W ramach procesu restrukturyzacji firmy koncern Electronic Arts poczynił ostatnio pewne kroki w kwestii zatrudnienia pracowników w dwóch swoich oddziałach – EA Redwood Shores i EA Mythic. Jak donosi serwis Destructoid.com, decyzje podjęte przez korporację z inicjatywy jej prezesa, Johna Riccitiello, poskutkowały już zwolnieniami w szeregach ekip rozwijających dotąd takie projekty, jak Ultima Onlin
W ramach procesu restrukturyzacji firmy koncern Electronic Arts poczynił ostatnio pewne kroki w kwestii zatrudnienia pracowników w dwóch swoich oddziałach – EA Redwood Shores i EA Mythic. Jak donosi serwis Destructoid.com, decyzje podjęte przez korporację z inicjatywy jej prezesa, Johna Riccitiello, poskutkowały już zwolnieniami w szeregach ekip rozwijających dotąd takie projekty, jak Ultima Online czy Warhammer: Age of Reckoning.
Programistom odpowiedzialnym za wykonywanie obowiązków w EA Redwood Shores nakazano przeprowadzkę z San Francisco do miasta Fairfax w stanie Wirginia, gdzie mieści się siedziba EA Mythic. Niektórzy z deweloperów zatrudnionych w obu studiach zostali w związku z tym faktem zwolnieni, co tłumaczone jest cięciem kosztów w funkcjonowaniu grup skupionych pod sztandarem „Elektroników”.
Jak poinformował jeden z przedstawicieli EA, powyższy zabieg stanowi rutynową procedurę w okresie jesieni, kiedy to zespoły developerskie kończą prace nad swoimi projektami i otrzymują zlecenia stworzenia nowych tytułów. Zanosi się jednak na to, że roszady dosięgną wkrótce także innych spośród blisko 20 firm współpracujących lub należących do koncernu z USA. Pozostaje mieć nadzieję, że zmiany te nie odbiją się na jakości produktów wydawanych przez amerykańskiego giganta oraz, że przygotowywane przezeń dzieła pokroju sieciowego Warhammera ukażą się o wyznaczonych wcześniej porach.