Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 września 2007, 14:44

autor: Marek Grochowski

EA przymierza się do stworzenia FPS-a w uniwersum Command & Conquer?

Kiedy w 2002 r. Electronic Arts wypuściło na rynek grę Command & Conquer: Renegade, wielu spodziewało się, że firma pójdzie za ciosem i stworzy kolejne, pierwszoosobowe gry akcji, traktujące o konflikcie pomiędzy frakcjami NOD i GDI. Do realizacji tychże planów nigdy jednak nie doszło.

Kiedy w 2002 r. Electronic Arts wypuściło na rynek grę Command & Conquer: Renegade, wielu spodziewało się, że firma pójdzie za ciosem i stworzy kolejne, pierwszoosobowe gry akcji, traktujące o konflikcie pomiędzy frakcjami NOD i GDI. Do realizacji tychże planów nigdy jednak nie doszło.

EA przymierza się do stworzenia FPS-a w uniwersum Command & Conquer? - ilustracja #1

Istnieje jednak szansa, że już niebawem fani strzelanek doczekają się powrotu do zapoczątkowanej przed pięcioma laty idei. Wszystko za sprawą ogłoszenia, jakie producent najnowszej części Command & Conquera, zespół EA Los Angeles, opublikował niedawno w Internecie.

Team odpowiedzialny za Wojny o Tyberium poinformował, że poszukuje dźwiękowca, który weźmie udział w pracach nad next-genową pozycją z gatunku FPS. Dokładając do tego wiadomość, że ów tytuł ma być reprezentantem znanej szerokiej publiczności, czołowej serii gier w klimatach science-fiction, nie sposób uniknąć skojarzeń z marką C&C. Electronic Arts nie odniosło się oficjalnie do powyższych doniesień, toteż na razie należy rozpatrywać je jedynie w charakterze spekulacji.