autor: Grzegorz Ferenc
Dziś nocna premiera Diablo III w 28 miastach Polski
W wielu sklepach w całej Polsce już dziś otworzą się bramy piekieł za sprawą nocnej premiery Diablo III. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które nie mogą udać się na współorganizowaną przez firmę Blizzard nocną premierę w warszawskich Złotych Tarasach.
Diablo III od morza aż do Tatr – tak można określić rozmach planowanej na dziś nocnej premiery gry Blizzarda w naszym kraju. Według informacji oficjalnego dystrybutora tytułu w Polsce – firmy CD Projekt, najbardziej zagorzali fani serii Diablo mogą już teraz zacząć ustawiać się w kolejce w 27 punktach sprzedaży, które zdecydowały się na zorganizowanie tego rodzaju imprezy.
Oto pełna lista sklepów, które biorą udział w akcji:
- Bielsko Biała (Tesco – Warszawska);
- Bydgoszcz (Tesco – Toruńska);
- Czeladź (Media Markt – Będzińska);
- Częstochowa (Tesco – Drogowców);
- Elbląg (Empik – Zielone Tarasy);
- Gdańsk (Empik – Podwale Grodzkie);
- Gdynia (Empik – Świętojańska, Tesco – Kcyńska);
- Gliwice (Empik – Rynek);
- Katowice (Empik – Skargi, Tesco – Chorzowska);
- Kraków (Empik – Rynek Główny, Saturn – Galeria Krakowska, Tesco – Kapelanka);
- Łódź (Empik – Manufaktura, Tesco – Pojezierska);
- Poznań (Empik – Ratajczaka, Tesco – Serbska);
- Racibórz (Empik – Rynek);
- Rybnik (Empik – Chrobrego);
- Sopot (Empik – Promenada);
- Szczecin (Empik – Galaxy);
- Tarnowskie Góry (Empik);
- Toruń (Empik – Starówka);
- Wrocław (Empik – Rynek, Saturn – Legnicka, Tesco – Długa).
Ostateczna lista różni się nieznacznie od tej zamieszczonej na oficjalnej stronie społecznościowej Blizzarda. Amerykańska firma zapowiada, że tego rodzaju wydarzenie zostanie zorganizowane łącznie w 8 tys. sklepów na całym świecie.
Oczywiście dla polskich fanów Diablo III najważniejsza nocna premiera będzie miała miejsce na poziomie -1 przed Empikiem w warszawskich Złotych Tarasach. W imprezie wezmą udział pracownicy Blizzarda – Russell Brower (odpowiedzialny za dźwięk i muzykę) oraz Chris Thunig (odpowiedzialny za sekwencje filmowe). Wśród planowanych atrakcji znajduje się m. in. możliwość zrobienia sobie zdjęcia z Mrocznym Wędrowcem, pokaz świetlny przy akompaniamencie oryginalnej ścieżki dźwiękowej z gry, wywiad z projektantami, quizy sponsorowane przez firmy Blizzard, SteelSeries oraz J!nx, a także – co chyba najważniejsze dla wielu – ok. 2500 egzemplarzy Diablo III, w tym 500 pudełek Edycji Kolekcjonerskiej (zgodnie z informacjami krążącymi w sieci).
Co ciekawe, na stronie wydarzenia na Facebooku chęć uczestnictwa w tej wyjątkowej nocnej premierze wyraziło ponad 1100 osób (stan na godz. 10:30). Jest to oszałamiająca liczba w porównaniu z liczbą fanów, która zapowiedziała swój udział w Paryżu (483 osoby), Berlinie (509), czy Londynie (617). Świadczy to o olbrzymiej popularności serii w naszym kraju.
Tych wszystkich, którzy nie udadzą się do Warszawy lub poszukują więcej informacji na temat najnowszej produkcji Blizzarda, zachęcamy do regularnego odwiedzania naszego specjalnego serwisu poświęconego premierze Diablo III. Będziemy tam na bieżąco zamieszczać informacje związane z tytułem, relację z imprezy w stolicy, a po północy także nasze pierwsze wrażenia z gry.