Top 10 gier w US - marzec 2005
Kompania NPD od niepamiętnych czasów dostarcza nam informacji na temat sprzedaży gier video w Stanach Zjednoczonych. Tym razem zaprezentowała zbiorczy raport, dotyczący miesiąca marca bieżącego roku.
Kompania NPD od niepamiętnych czasów dostarcza nam informacji na temat sprzedaży gier video w Stanach Zjednoczonych. Tym razem zaprezentowała zbiorczy raport, dotyczący miesiąca marca bieżącego roku.
Zgodnie z przewidywaniami, na liście znalazły się tylko hity i to z najwyższej półki. Prowadzący w rankingach sprzedaży dodatek do The Sims 2, zatytułowany University, bez problemu uplasował się na pierwszej pozycji. Również podstawowa wersja programu osiągnęła bardzo dobry wynik (trzecie miejsce), nie mówiąc o wciąż popularnej pierwszej odsłonie gry (szóste miejsce). Dominację Electronic Arts próbuje przezwyciężyć World of WarCraft, który znalazł się na pozycji drugiej. Wciąż wysoko lokuje się Halo: Combat Evolved, który mimo tego, że jest starszym programem, nadal cieszy się dużym powodzeniem za oceanem.
LP. | TYTUŁ |
1. | The Sims 2: University (Electronic Arts) |
2. | World of WarCraft (Vivendi Universal) |
3. | The Sims 2 (Electronic Arts) |
4. | Brothers in Arms: Road to Hill 30 (UbiSoft) |
5. | Half-Life 2 (Vivendi Universal) |
6. | The Sims Deluxe (Electronic Arts) |
7. | Star Wars: Republic Commando (LucasArts) |
8. | The Matrix Online (SEGA) |
9. | Halo: Combat Evolved (Microsoft) |
10. | Star Wars: Knights of the Old Republic II (LucasArts) |