Tryb jakości w Dying Light 2 zaoferuje znacznie lepszą grafikę na PS5/XSX
Dying Light 2 pozwoli wybrać nam między dwoma trybami graficznymi na konsolach tej generacji. Ustawienia jakości znacząco podniosą doznania wizualne.
- Dying Light 2 zaoferuje na konsolach tej generacji dwa tryby graficzne.
Dying Light 2 zaoferuje na konsolach tej generacji dwa tryby ustawień grafiki. Profil wydajności skupi się na utrzymaniu stałych 60 klatek na sekundę, oczywiście kosztem rozdzielczości i efektów wizualnych. Tryb jakości zablokuje płynność na poziomie 30 fps, jednak w zamian otrzymamy znaczący skok jakości obrazu.
Potwierdził to w rozmowie z serwisem MP1st główny projektant poziomów - Piotr Pawlaczyk.
Pracujemy nad kilkoma opcjami dla konsol nowej generacji. Osoby, które preferują doznania wizualne mogą skorzystać z trybu jakości oferującego ray tracing, efekty wolumetryczne i post-processing znacznie wyższej jakości. Już sama aktywacja RT powoduje skok jakościowy dzięki wiernemu oddaniu działania cieni.
Gracze preferujący ponad wszystko płynniejszą rozgrywkę będą mogli wybrać tryb wydajności, który zablokuje grę na poziomie 60 fps z opcjonalną obsługą technologii VRR. Powinniśmy także, podobnie jak było to w Dying Light, otrzymać możliwość wyłączenia kilku efektów wizualnych (rozmycie w ruchu, aberracja chromatyczna).
Produkcja Techlandu trafi do sprzedaży 7 grudnia na PS4, PS5, PC, Xboksa One i Xboksa Series X|S.