Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 grudnia 2021, 08:43

autor: Adrian Werner

Dying Light 2 na nowym, obszernym gameplayu

Studio Techland udostępniło nowy materiał z serii Dying to Know. Jego częścią jest kilkunastominutowy gameplay z Dying Light 2.

Studio Techland udostępniło piąty odcinek cyklu Dying to Know, poświęconego grze Dying Light 2. Główną atrakcją materiału jest obszerny zapis rozgrywki, ukazujący przebieg misji A Place to Call Home.

Nagranie trwa prawie dwadzieścia minut i daje dobre pojęcie o tym, co zaoferuje pełna wersja gry. Możemy na nim zobaczyć eksplorację z wykorzystaniem parkouru, konwersacje oraz walkę. Mamy także okazję sprawdzić, jak w akcji prezentują się gadżety (m.in. paralotnia) oraz możliwe do odblokowania umiejętności, pozwalające np. zrzucać wrogów z budynków czy wykonywać kopniak z wyskoku.

W Dying to Know Episode 5 omówiono również niedawne pokazy gry, w ramach których dziennikarze mogli zagrać w Dying Light 2. Był wśród nich nasz redaktor, a jego wrażenia z 4-godzinnej sesji znajdziecie w poniżej zapowiedzi:

  1. Dying Light 2 to po prostu więcej tego samego. Wiemy, bo graliśmy 4 godziny

Dying Light 2 ukaże się 4 lutego 2022 r. Początkowo premiera planowana była na 7 grudnia tego roku, ale projekt zaliczył poślizg. Raczej nie musimy obawiać się kolejnych opóźnień, gdyż kilka dni temu autorzy poinformowali, że gra osiągnęła tzw. złoty status, co oznacza, iż prace nad nią zostały zakończone. Oczywiście, jak pokazał Cyberpunk 2077, nie zawsze gwarantuje to terminową premierę, ale casus tej produkcji był rzadkim wyjątkiem od reguły.

Dying Light 2 trafi równocześnie na PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. W produkcję będą mogli zagrać także posiadacze Nintendo Switch dzięki technologii streamingu.

  1. Techland nie spieszy się z premierą Dying Light 2 – i wcale się nie dziwię
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej