autor: Szymon Liebert
Dwa miliony pudełek z grą Marvel vs. Capcom 3 trafiło do sklepów
Firma Capcom ogłosiła, że Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds, czyli bijatyka łącząca światy bohaterów gier i komiksów, została wysłana do sklepów na całym świecie w nakładzie przekraczającym dwa miliony egzemplarzy. Japoński producent i wydawca nie ujawnił, w których regionach świata produkcja jest najpopularniejsza, ale opublikował z tej okazji kilka zakulisowych filmików.
Firma Capcom ogłosiła, że Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds, czyli bijatyka łącząca światy bohaterów gier i komiksów, została wysłana do sklepów na całym świecie w nakładzie przekraczającym dwa miliony egzemplarzy. Japoński producent i wydawca nie ujawnił, w których regionach świata produkcja jest najpopularniejsza, ale opublikował z tej okazji kilka zakulisowych filmików.
Trzecia odsłona serii została wydana w ubiegłym miesiącu na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Tak duże zainteresowanie grą jest sporym sukcesem, bo w końcu reprezentuje ona gatunek, który nie wzbudza wśród graczy takich emocji jak np. strzelanki pierwszoosobowe. Przy okazji twórcom udało się pobić wynik poprzedniczki.

Na japońskiej stronie produkcji można zobaczyć kilka filmów pokazujących różne wydarzenia związane z wydaniem gry. Koncern przypomniał też, że fani musieli czekać na trzecią odsłonę Marvel vs. Capcom aż 11 lat. To nie koniec atrakcji związanych z „trójką”, bo w planach są kolejne kostiumy i postacie jako DLC.
Capcom z powodzeniem przypomniał drugą serię bijatyk po Street Fighterze, którego czwarta odsłona pojawiła się w 2009 roku i trafiła do ponad dwóch milionów graczy w dwa tygodnie od japońskiej premiery. Sam gatunek powrócił do łask i znowu wzbudza emocje. W końcu za kilka tygodni otrzymamy następną ważną grę – Mortal Kombat.