Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 maja 2007, 08:24

Dwa dema gry Dark Messiah of Might and Magic: Elements w drodze

Mamy dobrą wiadomość dla tych użytkowników konsoli Xbox 360, którzy z zainteresowaniem przyjęli wiadomość o konwersji gry Dark Messiah of Might and Magic: Elements. Nim produkt ten ujrzy światło dzienne, będzie można go przetestować za pośrednictwem oficjalnych wersji demonstracyjnych.

Mamy dobrą wiadomość dla tych użytkowników konsoli Xbox 360, którzy z zainteresowaniem przyjęli wiadomość o konwersji gry Dark Messiah of Might and Magic: Elements. Nim produkt ten ujrzy światło dzienne, będzie można go przetestować za pośrednictwem oficjalnych wersji demonstracyjnych.

Dwa dema gry Dark Messiah of Might and Magic: Elements w drodze - ilustracja #1

Koncern Ubisoft Entertainment zamierza opublikować dema w okresie wakacyjnym, aby posiadacze Xboksów mogli zapoznać się z grą przed wrześniową premierą. Autorzy milczą na temat zawartości wersji pokazowych. Pewne jest tylko to, że będą dwa odrębne programy – prawdopodobnie jeden z nich zawierać będzie fragment rozgrywki dla jednego gracza, natomiast drugi pozwoli na zmagania wieloosobowe.

Dark Messiah of Might and Magic: Elements to konwersja doskonale znanego PeCetowcom programu, który łączy cechy charakterystyczne dla gier akcji oraz produkcji z gatunku RPG. Francuska firma Arkane Studios przygotowuje rozszerzoną edycję pierwowzoru, bogatszą o nowe plansze, które nie zostały uwzględnione w wersji na PC ze względu na brak czasu. W sumie zmagania w trybie jednoosobowym zostaną wydłużone o około dwie godziny.

Pracownicy firmy Arkane Studios usunęli też wszystkie błędy wersji PeCetowej (zaimplementowano aż osiemset poprawek!) i przebudowali niezbyt popularny wariant rozgrywki wieloosobowej w taki sposób, aby mogło w nim brać udział dwanaście osób naraz.

Dwa dema gry Dark Messiah of Might and Magic: Elements w drodze - ilustracja #2
Dwa dema gry Dark Messiah of Might and Magic: Elements w drodze - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej