Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 kwietnia 2021, 11:26

autor: Adrian Werner

Dungeons & Dragons: Dark Alliance - obszerny gameplay pokazuje pełną misję

W sieci pojawił się ponad 20-minutowy gameplay z Dungeons & Dragons: Dark Alliance. Ukazuje on zapis całej misji, pozwalając zobaczyć w akcji m.in. Drizzta Do'urdena.

Jeszcze ponad miesiąc dzieli nas od premiery Dungeons & Dragons: Dark Alliance, czyli RPG-a akcji studia Tuque Games. Oczekiwanie na debiut gry powinien umilić obszerny nowy materiał wideo z projektu, który opublikował serwis IGN.

Gameplay pokazuje pełną misję z początkowych fragmentów kampanii. Filmik trwa 24 minuty i daje dobre pojęcie o tym, co zaoferuje pełna wersja. Możemy w nim zobaczyć m.in. scenki przerywnikowe, eksplorację oraz przede wszystkim walkę, zarówno przeciwko zwykłym wrogów, jak i bossom.

Gameplay pokazuje w akcji wszystkie cztery grywalne postacie. W Dungeons & Dragons: Dark Alliance do wyboru będzie Drizzt Do'urden, Catti-Brie, Wulfgar oraz Bruenor Battlehammer. Każdy z bohaterów dysponować będzie własnym uzbrojeniem oraz unikalnymi zdolnościami.

Co ciekawe, informując o publikacji materiału wideo studio Tuque Games przyznało, że widoczna na nim trzęsąca się kamera nie przypadnie do gustu wszystkim graczom. Autorzy nadal pracują nad ulepszeniem tego aspektu grafiki, ale jednocześnie zapewnili, że ten efekt będzie można również całkowicie wyłączyć w menu.

Przypomnijmy, że gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S oraz PS5. Wydanie PC dostępne będzie zarówno na Steamie, jak i w Epic Games Store.

Na Dungeons & Dragons: Dark Alliance jeszcze trochę poczekamy, gdyż premiera gry zaplanowana została na 22 czerwca tego roku. Produkcja ukaże się równocześnie na wszystkich platformach sprzętowych i na żadnej z nich nie zaoferuje polskiej wersji językowej.

  1. Dark Alliance - wymagania sprzętowe na PC ujawnione
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej