Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lipca 2004, 08:40

Dungeon Siege II i Far Cry Instincts dopiero w 2005 roku

Jak się okazało, Silent Hunter III to nie jedyna gra, której premiera została odwleczona w czasie (o tym fakcie informowaliśmy wczoraj). W dniu dzisiejszym do listy „opóźnionych” tytułów dołączyły dwa kolejne: Dungeon Siege II z Gas Powered Games oraz gorączkowo wyczekiwany przez konsolowców Far Cry Instincts UbiSoftu.

Jak się okazało, Silent Hunter III to nie jedyna gra, której premiera została odwleczona w czasie (o tym fakcie informowaliśmy wczoraj). W dniu dzisiejszym do listy „opóźnionych” tytułów dołączyły dwa kolejne: Dungeon Siege II z Gas Powered Games oraz gorączkowo wyczekiwany przez konsolowców Far Cry Instincts UbiSoftu.

Autorzy Dungeon Siege II nie silili się na zbędne komentarze, tylko „po cichu” podmienili daty premiery na stronie koncernu Microsoft, który grę opublikuje na rynku. Według ostatnich doniesień, kontynuacja znanego RPG miała ukazać się jesienią. W tej chwili wiemy już, że nastąpi to nie wcześniej, jak na wiosnę przyszłego roku.

W przypadku Far Cry Instincts sprawa wygląda nieco inaczej. Włodarze firmy UbiSoft tłumaczą opóźnienie wzmożonymi pracami nad stroną graficzną programu, która w wersji na konsole Xbox oraz PlayStation 2 ma być tak samo dobra, jak w PeCetowym pierwowzorze. Biorąc pod uwagę, że Far Cry Instincts jest nie tyle konwersją, co grą opracowaną zupełnie od początku, można to jeszcze zrozumieć. Według ostatnich planów firmy UbiSoft, finalny produkt trafi na rynek w pierwszym kwartale 2005 roku.

Więcej informacji na temat Dungeon Siege II znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier. Wszystkich zainteresowanych Far Cry Instincts jak na razie możemy odesłać do informacji o PeCetowym pierwowzorze.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej