Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 października 2004, 15:38

Dungeon Lords dopiero w przyszłym roku

Mamy złą nowinę dla tych, którzy z niecierpliwością oczekują gry Dungeon Lords. Koncern Dreamcatcher Games postanowił przesunąć premierę programu na pierwszy kwartał 2005 roku, o czym łaskawie poinformował wczoraj w oficjalnym oświadczeniu prasowym.

Mamy złą nowinę dla tych, którzy z niecierpliwością oczekują gry Dungeon Lords. Koncern Dreamcatcher Games postanowił przesunąć premierę programu na pierwszy kwartał 2005 roku, o czym łaskawie poinformował wczoraj w oficjalnym oświadczeniu prasowym. Co jest powodem opóźnienia? Dreamcatcher Games chce uniknąć przedświątecznej gorączki i dać przygotowującej produkt firmie Heuristic Park więcej czasu na jej dopieszczenie.

Dungeon Lords to dynamiczna, w pełni trójwymiarowa gra akcji/cRPG z widokiem z perspektywy trzeciej osoby zrealizowana w studiu Heuristic, którego członkowie, w tym D.W. Bradley, brali czynny udział przy tworzeniu takich głośnych gier jak: Wizardry: Heart of the Maelstrom, Wizardry: Bane of the Cosmic Forge, Wizardry: Crusaders of the Dark Savant, CyberMage: Darklight Awakening, Nox, Unreal: Return to Na-Pali, oraz Wizards & Warriors.

Dungeon Lords przypomina nieco hit z 2001 roku, pt. Dungeon Siege, i wydaje się, że twórcy czerpali natchnienie z tej właśnie produkcji, przy czym tutaj gracz dysponuje większą swobodą działania. W całej grze skupiono się głównie na dwóch aspektach typowych dla gatunku cRPG, tj. na złożonych opcjach rozwoju swojej postaci (wybór rasy, indywidualnych atrybutów i współczynników, itd.) oraz na stworzeniu dużego i rozbudowanego świata zamieszkałego przez setki komputerowo kontrolowanych postaci (NPC-tów), z którymi można współpracować, rozmawiać, handlować, wykonywać questy, itp.

Więcej informacji na temat Dungeon Lords znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej