Dungeon Lords dopiero w przyszłym roku
Mamy złą nowinę dla tych, którzy z niecierpliwością oczekują gry Dungeon Lords. Koncern Dreamcatcher Games postanowił przesunąć premierę programu na pierwszy kwartał 2005 roku, o czym łaskawie poinformował wczoraj w oficjalnym oświadczeniu prasowym.
Mamy złą nowinę dla tych, którzy z niecierpliwością oczekują gry Dungeon Lords. Koncern Dreamcatcher Games postanowił przesunąć premierę programu na pierwszy kwartał 2005 roku, o czym łaskawie poinformował wczoraj w oficjalnym oświadczeniu prasowym. Co jest powodem opóźnienia? Dreamcatcher Games chce uniknąć przedświątecznej gorączki i dać przygotowującej produkt firmie Heuristic Park więcej czasu na jej dopieszczenie.
Dungeon Lords to dynamiczna, w pełni trójwymiarowa gra akcji/cRPG z widokiem z perspektywy trzeciej osoby zrealizowana w studiu Heuristic, którego członkowie, w tym D.W. Bradley, brali czynny udział przy tworzeniu takich głośnych gier jak: Wizardry: Heart of the Maelstrom, Wizardry: Bane of the Cosmic Forge, Wizardry: Crusaders of the Dark Savant, CyberMage: Darklight Awakening, Nox, Unreal: Return to Na-Pali, oraz Wizards & Warriors.
Dungeon Lords przypomina nieco hit z 2001 roku, pt. Dungeon Siege, i wydaje się, że twórcy czerpali natchnienie z tej właśnie produkcji, przy czym tutaj gracz dysponuje większą swobodą działania. W całej grze skupiono się głównie na dwóch aspektach typowych dla gatunku cRPG, tj. na złożonych opcjach rozwoju swojej postaci (wybór rasy, indywidualnych atrybutów i współczynników, itd.) oraz na stworzeniu dużego i rozbudowanego świata zamieszkałego przez setki komputerowo kontrolowanych postaci (NPC-tów), z którymi można współpracować, rozmawiać, handlować, wykonywać questy, itp.
Więcej informacji na temat Dungeon Lords znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.