Dungeon Hunter Champions - najnowsza odsłona cyklu wzbogacona elementami MOBA
Studio Gameloft rozpoczęło testy wczesnej wersji Dungeon Hunter Champions. Produkcja połączy typowe dla RPG-ów akcji mechanizmy z sieciowym trybem wzorowanym na gatunku MOBA.
- Deweloper gry: Gameloft
- Wydawca: Gameloft
- Gatunek: RPG
- Platformy: iOS, AND
- Model biznesowy: free-to-play
Studio Gameloft pracuje nad nową odsłoną cyklu Dungeon Hunter. Produkcja została nazwana Dungeon Hunter Champions i zgodnie z tym, co sugeruje tytuł, nie będzie to tradycyjna kontynuacja. Autorzy postanowili bowiem wzbogacić formułę serii elementami MOBA.
O istnieniu projektu dowiedzieliśmy się w typowy dla rynku mobilnego sposób – wczesna wersja gry zadebiutowała bez zapowiedzi w filipińskim App Store, w ramach tzw. soft-launchu. Produkcja zmierza na urządzenia z systemami iOS, Android i Windows. Na wszystkich trzech platformach wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.
Kampania fabularna będzie miała postać serii liniowych misji, a rozgrywka przypominać ma to, co oferowały poprzednie odsłony cyklu. Akcję obserwować więc będziemy z kamery izometrycznej, a zabawa sprowadzi się do walki z hordami wrogów za pomocą prostego, zręcznościowego systemu bitewnego. Zamiast tradycyjnych kilku klas postaci dostaniemy ponad 275 bohaterów, których będziemy powoli odblokowywali. Spośród nich wybierzemy kilkuosobową drużynę. Podczas przygód pokierujemy pojedynczą postacią, a pozostałymi zarządzać ma sztuczna inteligencja. Będziemy jednak mogli przełączać się między wojownikami, jak również wydawać towarzyszom proste komendy, np. skoncentrowania ataków na konkretnym przeciwniku.
Poza kampanią dostępny też będzie tryb hordy, w którym na dwustu poziomach stoczymy bitwy z coraz potężniejszymi falami wrogów. Do tego dostępne będą rozgrywki multiplayer zrealizowane w stylu MOBA, w ramach których zmierzą się dwie pięcioosobowe drużyny próbujące zniszczyć bazę drugiej strony. Podczas sieciowej rywalizacji każdy użytkownik pokieruje pojedynczym bohaterem.