Drugie demo modyfikacji Ultima V: Lazarus do Dungeon Siege
Stosunkowo niedawno, bo w lutym bieżącego roku informowaliśmy Was o debiutanckim demo projektu Ultima V: Lazarus, który bazując na silniku Dungeon Siege wiernie odtwarza środowisko programu z 1988 roku i dostosowuje je do dzisiejszych standardów. Przedwczoraj, autorzy opublikowali kolejną wersję alpha modyfikacji, w której zaprezentowano kilka nowych rzeczy.
Stosunkowo niedawno, bo w lutym bieżącego roku informowaliśmy Was o debiutanckim demo projektu Ultima V: Lazarus, który bazując na silniku Dungeon Siege wiernie odtwarza środowisko programu z 1988 roku i dostosowuje je do dzisiejszych standardów. Przedwczoraj, autorzy opublikowali kolejną wersję alpha modyfikacji, w której zaprezentowano kilka nowych rzeczy. Znalazły się wśród nich m.in. w pełni funkcjonalne zadania poboczne, system czarów w całości oparty na Ultimie, tuzin nowych NPC-ów, premierowy interfejs użytkownika, podział na dzień/noc, działające teleskopy oraz ogromna ilość przedmiotów.
Do działania, Ultima V: Lazarus wymaga oczywiście gry Dunegon Siege. Jeśli nią dysponujesz i chciałbyś zobaczyć jak wygląda fanowska wersja klasycznego programu, koniecznie odwiedź oficjalną stronę projektu i ściągnij demo. Autorzy będą wdzięczni za wszelkie uwagi, wyrażone pod adresem ich pracy.
![Drugie demo modyfikacji Ultima V: Lazarus do Dungeon Siege - ilustracja #1](/Galeria/Html/Wiadomosci/161741265.jpg)
![Drugie demo modyfikacji Ultima V: Lazarus do Dungeon Siege - ilustracja #2](/Galeria/Html/Wiadomosci/161741281.jpg)