autor: Artur Falkowski
Doskonała sprzedaż gier dodawanych do zestawów Burger Kinga
Jak poinformował przedstawiciel firmy Burger King, trzy gry na konsole Xbox oraz Xbox 360 wyprodukowane przez tę fast-foodową kompanię i dodawane do zestawów, łącznie sprzedały się w ilości 3,2 miliona egzemplarzy.
Jak poinformował przedstawiciel firmy Burger King, trzy gry na konsole Xbox oraz Xbox 360 wyprodukowane przez tę fast-foodową kompanię i dodawane do zestawów, łącznie sprzedały się w ilości 3,2 miliona egzemplarzy.
Jak informowaliśmy was już w październiku, Burger King postanowił wejść na rynek gier video wydając produkcje związane ze swoją marką, których bohaterami są maskotki firmy. Należą do nich wyścigi Pocketbike Racer, zręcznościówka Big Bumpin' oraz skradanka Sneak King. Jak nietrudno się domyślić, tytuły te nie są zbyt skomplikowane i ambitne. Ich głównym celem było podniesienie wskaźnika sprzedaży produktów Burger Kinga i – jak wskazują powyższe dane – zadanie to spełniły bardzo dobrze.