autor: Radosław Grabowski
Dokładnie informacje nt. Micro Machines V4
Nie każdy z nas miał zapewne okazję bezpośrednio zetknąć się z miniaturowymi zabawkami, należącymi do słynnej linii Micro Machines. Jednakże gra o tej nazwie (właściwie pierwsza część serii) była bardzo popularna w naszym kraju, ponieważ uruchamiało się ją np. na pamiętnej ośmiobitowej konsoli Pegasus (klon Nintendo Famicom). Dziś mamy dla Was garść konkretnych danych nt. Micro Machines V4.
Nie każdy z nas miał zapewne okazję bezpośrednio zetknąć się z miniaturowymi zabawkami, należącymi do słynnej linii Micro Machines. Jednakże gra o tej nazwie (właściwie pierwsza część serii) była bardzo popularna w naszym kraju, ponieważ uruchamiało się ją np. na pamiętnej ośmiobitowej konsoli Pegasus (klon Nintendo Famicom). Dziś mamy dla Was garść konkretnych danych nt. Micro Machines V4.
Wprawdzie o wspomnianym produkcie po raz pierwszy usłyszeliśmy pod koniec ubiegłego miesiąca, ale dopiero teraz developerzy udostępnili szczegółowe informacje (wczoraj zaserwowaliśmy Szanownym Czytelnikom swoistą przystawkę w postaci pierwszych screenshotów). W wirtualnym świecie pojawią się zatem rozmaite niewielkie pojazdy, nad którymi przejmiemy kontrolę, aby ścigać się ze Sztuczną Inteligencją lub żywymi przeciwnikami w trybie multiplayer. Programiści zaimplementują m.in. wehikuły terenowe, auta sportowe oraz tuningowane samochody do startów ulicznych, a nawet amerykańskie lowridery.
Posiadacze komputerów osobistych klasy PC i trzech konsol (PS2, PSP i NDS) odwiedzą już w lecie bieżącego roku szereg różnorodnych lokacji – począwszy od powierzchni stołu bilardowego, poprzez ogrodowe ścieżki, a skończywszy na kanałach ściekowych. Rzecz jasna wprowadzone zostaną liczne dopalacze, jak również broń, dzięki czemu zwycięstwo zależeć ma nie tylko od perfekcyjnych umiejętności kierowcy. Całość uzupełnią niebezpieczne pułapki, rozmieszczone na każdym z dostępnych poziomów, a wszystko będzie ukazane przy pomocy trójwymiarowej oprawy wizualnej.