Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 maja 2002, 11:52

Dodatek do Empire Earth w produkcji

Firma Sierra ujawniła, że zespół Mad Doc Software pracuje od pewnego czasu nad dodatkiem do znanej strategii Empire Earth, o tytule Empire Earth: The Art of Conquest. Dodatek nie zostanie co prawda zaprezentowany na nadchodzących targach E3, jednak ma zostać wydany jesienią tego roku.

Firma Sierra ujawniła, że zespół Mad Doc Software pracuje od pewnego czasu nad dodatkiem do znanej strategii Empire Earth, o tytule Empire Earth: The Art of Conquest. Dodatek nie zostanie co prawda zaprezentowany na nadchodzących targach E3, jednak ma zostać wydany jesienią tego roku.

Dodatek będzie zawierał trzy nowe kampanie dla trybu single player, szereg nowych jednostek oraz nową epokę. Akcja pierwszej kampanii będzie umieszczona w realiach nowej epoki „space”, (XXIV wiek, za epoką „nano”). Ludzkość w tym czasie rozpoczyna kolonizować przestrzeń kosmiczną, w związku, z czym do dyspozycji grających oddana zostanie cała gama nowych wyspecjalizowanych jednostek (promów kosmicznych, wielkich okrętów bojowych, itp.), a akcja toczyć się będzie nie tylko na Ziemi, lecz także na powierzchni Marsa. Kolejne dwie kampanie umiejscowione zostaną w epokach, które były już zawarte w Empire Earth. Pierwsza przeniesie nas do pierwszego wieku przed naszą erą, gdzie obejmiemy przewodzenie nad Imperium Rzymskim i będziemy mogli kierować jego rozwojem przez 200 lat. Stoczymy krwawe bitwy z licznymi plemionami barbarzyńskimi, Teutonami, itp. Druga z kolei przeniesie nas do czasów II Wojny Światowej, na tereny Pacyfiku, gdzie będziemy mogli uczestniczyć w największych bitwach tego teatru działań wojennych, np. Bitwa o Midway.

Ponadto wszystkie występujące w grze cywilizacje dostaną nowe cechy, np. Królestwo Italii będzie potęgą metalurgiczną, co pozwoli na wznoszenie budynków nie tylko za złoto, lecz także za żelazo.

Oficjalna informacja prasowa.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej