autor: Radosław Grabowski
Dodatek do C&C3: Tiberium Wars zapowiedziany jeszcze przed premierą gry
Trzeci dzień z rzędu piszemy o Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Po zakulisowych doniesieniach, dotyczących trzeciej strony futurystycznego konfliktu i edycji kolekcjonerskiej, mamy wreszcie w pełni oficjalne i bardzo świeże informacje o pecetowej wersji gry, zaczerpnięte z drugiego numeru amerykańskiego periodyku pt. Games for Windows: The Official Magazine.
Trzeci dzień z rzędu piszemy o Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Po zakulisowych doniesieniach, dotyczących trzeciej strony futurystycznego konfliktu i edycji kolekcjonerskiej, mamy wreszcie w pełni oficjalne i bardzo świeże informacje o pecetowej wersji gry, zaczerpnięte z drugiego numeru amerykańskiego periodyku pt. Games for Windows: The Official Magazine.
Przede wszystkim potwierdziły się sygnały w kwestii pozaziemskiej cywilizacji, mającej przystąpić do zbrojnej rywalizacji z GDI i Bractwem NOD. Kosmici będą prezentować się niczym wrogowie ludzkości w słynnym filmie Starship Troopers (Żołnierze kosmosu), a wygląd wybranych jednostek bojowych spod ich sztandaru prezentują poniższe obrazki.
Z artykułu, opublikowanego na łamach wspomnianego magazynu, można się również dowiedzieć, że powinniśmy już teraz spodziewać się oficjalnego rozszerzenia C&C3. Tak przynajmniej wynika z wypowiedzi Josepha D. Kucana, którego ponownie ujrzymy w roli Kane'a. Ponadto redakcja Games for Windows: The Official Magazine informuje m.in. o bardzo krótkim czasie (około dziesięć sekund) ładowania scenariuszy w Command & Conquer 3: Tiberium Wars i o podatności dosłownie wszystkich elementów wirtualnego środowiska na zniszczenie.