Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 sierpnia 2001, 08:34

Dodatek do Air Command 3.0 w sprzedaży

Zastanawialiście się kiedykolwiek jak ciężka i stresująca jest praca kontrolerów lotu? Jak to jest siedzieć w pomieszczeniu pełnym migoczących ekranów i kierować setkami samolotów, z których każdy ma na pokładzie żywych ludzi? Tak, jest to jeden z najbardziej ekstremalnych i wymagających zawodów na ziemi, a możecie się sami o tym przekonać grając w produkt firmy Shrapnel Games - Air Command 3.0. Jeżeli jednak wam to nie wystarcza i czujecie pewien niedosyt to sięgnijcie po właśnie wydany dodatek do niego - Air Command 3.0 Airport Expansion Pack.

Zastanawialiście się kiedykolwiek jak ciężka i stresująca jest praca kontrolerów lotu? Jak to jest siedzieć w pomieszczeniu pełnym migoczących ekranów i kierować setkami samolotów, z których każdy ma na pokładzie żywych ludzi? Tak, jest to jeden z najbardziej ekstremalnych i wymagających zawodów na ziemi, a możecie się sami o tym przekonać grając w produkt firmy Shrapnel Games - Air Command 3.0. Jeżeli jednak wam to nie wystarcza i czujecie pewien niedosyt to sięgnijcie po właśnie wydany dodatek do niego - Air Command 3.0 Airport Expansion Pack.

Dodatek ten wprowadza do podstawowej wersji gry 34 nowe porty lotnicze położone w różnych częściach naszego globu. Kompletną ich listę znajdziecie na oficjalnej stronie firmy Shrapnel Games.

Air Command 3.0 to gra strategiczno symulacyjna, w której przejmujemy rolę kontrolera ruchu powietrznego na największych międzynarodowych portach lotniczych. Używając radaru musimy kierować całym ruchem powietrznym w wyznaczonym rejonie, a także wydawać zezwolenia na starty i lądowania. Air Command 3.0 wyposażono w bogaty zestaw opcji odpowiedzialnych za jak najbardziej rzeczywiste symulowanie warunków towarzyszących tej pracy.

Air Command 3.0 Airport Expansion Pack możecie nabyć na stronie Shrapnel Games za cenę $19.95.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej