autor: Aleksander Kaczmarek
Dobre wyniki sprzedaży Mortal Kombat w Polsce
Firma Cenega poinformowała, że najnowszą odsłonę serii Mortal Kombat kupiło już w Polsce 6 tys. graczy. Dzieło studia NetherRealm od przeszło dwóch tygodni okupuje czołowe miejsca na listach konsolowych bestselerów sieci handlowej EMPiK. Dystrybutor nie kryje zadowolenia, że w tak krótkim czasie sprzedało się 60% nakładu rozesłanego do sklepów.
Firma Cenega poinformowała, że najnowszą odsłonę serii Mortal Kombat kupiło już w Polsce 6 tys. graczy. Dzieło studia NetherRealm od przeszło dwóch tygodni okupuje czołowe miejsca na listach konsolowych bestselerów sieci handlowej EMPiK. Dystrybutor nie kryje zadowolenia, że w tak krótkim czasie sprzedało się 60% nakładu rozesłanego do sklepów.
Zainteresowanie nowym Mortal Kombat wśród graczy trudno uznać za rekordowe, ale koncern Warner Bros. nie powinien obawiać się o zyski z wydanej przez siebie gry. Według ustaleń serwisu VGChartz, globalna sprzedaż obu konsolowych wersji tego tytułu to w tej chwili 820 tys. egzemplarzy. Zaznaczyć jednak trzeba, że w zestawieniach nie uwzględniono jeszcze danych z drugiego tygodnia obecności gry na rynku amerykańskim.
Swoje „trzy grosze” dorzucili także klienci z Polski. 6 tys. sprzedanych dotąd egzemplarzy Mortal Kombat pozwala rodzimemu dystrybutorowi cieszyć się „najszybciej sprzedającą się premierą konsolową w 2011 roku”.
Zainteresowanych nabyciem gry, której recenzent naszego serwisu przyznał ocenę 9/10, zachęcamy do wizyty w Sklepie GRY-OnLine.pl. Zarówno w wersji na konsolę Xbox 360, jak i PlayStation 3 kosztuje ona 179,90 zł. Polecamy także obejrzenie pierwszych czterech odcinków miniserialu Mortal Kombat: Legacy.