Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2012, 13:31

autor: Adrian Werner

DLC Dead Island: Ryder White trafiło do sprzedaży

W zeszłym miesiącu zapowiedziano rozszerzenie DLC do Dead Island zatytułowane Ryder White. Fani zombiaków nie musieli długo czekać na premierę. Dodatek właśnie trafił do sprzedaży w wersjach na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360.

Kilka tygodni temu studio Techland zapowiedziało dodatek do gry Dead Island zatytułowany Ryder White. Na premierę nie musieliśmy czekać długo - rozszerzenie trafiło już do sprzedaży.

DLC Dead Island: Ryder White trafiło do sprzedaży - ilustracja #1

Dead Island: Ryder White można nabyć za 800 punktów Microsoftu (wersja na konsolę Xbox 360) lub 9,99 euro (edycje PC i PlayStation 3), czyli w przeliczeniu około 44 złote.

DLC oferuje nową kampanię dla pojedynczego gracza, w której wcielamy się w tytułowego Rydera White’a. Był on głównym czarnym charakterem w Dead Island. Dodatek pozwala zrozumieć motywy, jakie kierowały jego poczynaniami i jednocześnie umożliwia poznanie wydarzeń na wyspie z innej perspektywy.

Według autorów rozszerzenie powinno zapewnić kilka godzin zabawy, choć nie podano, ile dokładnie zajmie jego ukończenie. Poza nową kampanią dodatek wprowadzi także trochę nowego uzbrojenia.

Dead Island to brutalna pierwszoosobowa gra akcji autorstwa polskiego studia Techland. Akcja rozgrywa się na tropikalnej wyspie pełniącej rolę kurortu wypoczynkowego. Pewnego dnia większość znajdujących się tam turystów zostaje przeobrażona w krwiożercze zombie. Dead Island okazało się niemałym sukcesem i na półki sklepowe trafiło już ponad 3 miliony egzemplarzy.

  1. Recenzja – Zombie w tropikach – recenzja gry Dead Island
  2. Gramy! – Komentarz: Dead Island daje radę?
  3. Gramy! – Dead Island – Zagrajmy w Coopa!
  4. Gramy! – Dead Island FAQ [2/2] – Móózg!
  5. Gramy! – Dead Island FAQ [1/2] – Wasze pytania
  6. Gramy! – Gramy w Dead Island

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej