Disney Infinity sprzedało się już w ponad milionie egzemplarzy
W ciągu dwóch miesięcy, które upłynęły od premiery Disney Infinity, gry skierowanej do młodszych graczy, tytuł sprzedał się w ponad milionie egzemplarzy. Tytuł dostępny jest w pełnej polskiej wersji językowej na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360.
- Zręcznościowa gra skierowana do młodszych graczy.
- Światowa premiera odbyła się 18 sierpnia 2013 r.
- W ciągu dwóch miesięcy grę kupiło ponad milion osób.
Chociaż Disney Infinity miało swoją premierę ponad dwa miesiące temu, to w tym czasie gra została kupiona już przez ponad milion osób na całym świecie. Ta informacja jest szczególnie interesująca w kontekście rywalizacji podobnych tytułów spod znaków Disneya i Activision Blizzard, o czym pisaliśmy dokładniej we wrześniu: wyniki Disney Infinity po pierwszych dwóch tygodniach były słabsze od konkurencyjnego Skylanders Giants. Przypomnijmy, że gra Disney Infinity zadebiutowała na rynku w sierpniu bieżącego roku na PlayStation 3, Xboksie 360, Wii U, Wii, 3DS-ie i PC i zebrała przyzwoite recenzje.
Disney Infinity to gra zręcznościowa skierowana do młodszych graczy, a będąca swego rodzaju wirtualnym placem zabaw. Została ona przygotowana przez studio Avalanche Software, twórcę m.in. Toy Story 3: The Video Game czy Cars 2: The Video Game, czyli gier, które oparto na disneyowskch filmach animowanych. W Disney Infinity gracze mogą wcielić się w jedną z wielu postaci z różnych uniwersów Disneya, od animowanego Sulley’a z Potworów i Spółki, czy Buzza Astrala z Toy Story, po Jacka Sparrowa lub Davy’ego Jonesa z Piratów z Karaibów.
Specyfiką Disney Infinity jest połączenie gry cyfrowej z prawdziwymi zabawkami. Aby rozpocząć rozgrywkę, trzeba uruchomić specjalną stację dokującą (Disney Infinity Base), na której należy umieścić figurki wybranych postaci. W skład zestawu startowego wchodzą trzy pierwsze figurki (Jacka Sparrowa z Piratów z Karaibów, Pana Iniemamocnego z Iniemamocni oraz Sulley’a z Potworów i spółki), dyski mocy dodające bohaterom nowych umiejętności, a także trzy początkowe światy („Uniwersytet Potworny”, „Piraci z Karaibów” oraz „Iniemamocni”). Kolejne elementy, np. figurki, można sukcesywnie dokupywać.
Gra ukazała się w pełnej polskiej wersji językowej na platformach PlayStation 3 oraz Xbox 360 w dniu europejskiej premiery, 23 sierpnia 2013 roku.