autor: Radosław Grabowski
DirectX 10 w Unreal Tournament 3 najlepiej z procesorami graficznymi GeForce
Problem zróżnicowanej wydajności na rozmaitych konfiguracjach sprzętowych w przypadku Unreal Tournament 3 nie będzie dotyczyć rzecz jasna konsol PlayStation 3 i Xbox 360, lecz PeCetów. Właśnie dlatego warto mieć na uwadze, iż developerzy z Epic Games blisko współpracują z korporacją NVIDIA w kontekście omawianego FPS-a nowej generacji.
Problem zróżnicowanej wydajności na rozmaitych konfiguracjach sprzętowych w przypadku Unreal Tournament 3 nie będzie dotyczyć rzecz jasna konsol PlayStation 3 i Xbox 360, lecz PeCetów. Właśnie dlatego warto mieć na uwadze, iż developerzy z Epic Games blisko współpracują z korporacją NVIDIA w kontekście omawianego FPS-a nowej generacji.
Mark Rein, reprezentujący pierwszą z wymienionych firm, potwierdził, że pecetowa wersja UT3 optymalizowana jest z myślą o nvidiowym programie The Way It's Meant To Be Played. Posiadacze kart graficznych z procesorami GeForce muszą więc być usatysfakcjonowani – jeśli są to układy ósmej generacji, to zadowolenie powinno wzrosnąć, gdyż niniejsza gra ma być w pełni kompatybilna z DirectX 10.
Przypomnijmy, iż Unreal Tournament 3 wprowadzi na rynek korporacja Midway. Nastąpić to ma w przypadku wszystkich trzech wersji gry pod koniec bieżącego roku. Od kilku dni działa już oficjalna strona internetowa pod adresem: www.unrealtournament3.com.