Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 marca 2012, 10:52

autor: Adrian Werner

Diablo III zadebiutuje bez trybu PvP

Wszystko wskazuje na to, że już wkrótce zagramy w pełną wersję Diablo III. Niestety, studio Blizzard poinformowało właśnie, że gra zadebiutuje bez trybu PvP.

Diablo III zadebiutuje bez trybu PvP - ilustracja #1

Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że Diablo III to jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów tego roku. Niestety, okazuje się, że nie wszystkie elementy gry są jeszcze w odpowiednim stopniu dopracowane. Wśród nich znajduje się tryb PvP Arena, w ramach którego będziemy mogli zmierzyć się z innymi graczami. Jego obecny kształt wciąż mocno odbiega od standardów jakości Blizzarda, a studio nie zamierza po raz kolejny odkładać daty premiery. Dlatego podjęto decyzję o usunięciu tego trybu. Na szczęście nie oznacza to całkowitego jego porzucenia. Zamiast tego PvP Arena pojawi się w jednej z darmowych aktualizacji, które zostaną wypuszczone po rynkowym debiucie gry.

Twórcy tłumaczą, że nie chcieli opóźniać premiery i tym samym zmuszać do dłuższego czekania ludzi zainteresowanych głównie kampanią dla pojedynczego gracza oraz trybem kooperacyjnym. Ponadto, gdy PvP Arena wreszcie zostanie wprowadzone wszyscy fani powinni już mieć odpowiednio rozwinięte postacie, dzięki czemu będą lepiej przygotowani do sieciowych bojów.

Niestety, Blizzard nie podał w jakim czasie po premierze gry wypuszczona zostanie aktualizacja. Twórcy obiecują jednak, że jej zawartość warta będzie wyczekiwania. Tryb PvP zaoferuje wiele różnorodnych aren, specjalne osiągnięcia oraz zaawansowany system matchmaking'u, dzięki któremu łatwo znajdziemy rywali o podobnym poziomie umiejętności.

Diablo III zadebiutuje bez trybu PvP - ilustracja #2

Jednocześnie Blizzard potwierdził, że kampania i tryb kooperacyjny są już praktycznie gotowe. Oznacza to, że rynkowy debiut gry jest już bardzo blisko.

Warto przy okazji przypomnieć, że odłożenie premiery trybu PvP to jedynie najnowsza z serii wielu zmian, jakie ostatnimi czasy wprowadzono do Diablo III. W styczniu informowaliśmy o wycięciu systemu scrolli przyzywających zwierzęcych kompanów oraz zmieniających właściwości magiczne przedmiotów. Znaczącym modyfikacjom uległ również system run.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej