autor: Kamil Zwijacz
Diablo III – patch 2.0.6 usunął legendarne materiały rzemieślnicze
W najnowszym patchu do gry Diablo III, deweloperzy ze studia Blizzard Entertainment postanowili usunąć legendarne materiały rzemieślnicze, które, według twórców, powodowały zbyt wiele problemów. Oprócz tego zmian doczekały się dwie klasy postaci, przedmioty i nie tylko.
Studio Blizzard Entertainment, w ostatniej aktualizacji popularnej gry hack'and'slash Diablo III, wprowadzilło dość zaskakującą zmianę. Okazało się bowiem, że z produkcji usunięto legendarne materiały rzemieślnicze, gdyż według twórców ich zdobywanie pochłaniało zbyt dużą ilość czasu oraz zmuszało graczy do kombinowania, jak np. wyłączanie i włączanie gry, by zdobyć upragniony element. Nie pokuszono się o usprawnienie systemu, lecz o jego wyeliminowanie, co oczywiście wywołało małą burzę wśród fanów. Tak czy siak, klamka zapadła i trzeba się z tym pogodzić (albo i nie – zawsze można próbować coś zmienić). Rzecz jasna osoby posiadające legendarne materiały będą mieć je dalej, przy czym możliwa ma być ich odsprzedaż za większe, niż do tej pory, pieniądze.
Oprócz tego patch 2.0.6 wprowadził inne nowinki. Pewnych zmian doczekały się postacie Barbarzyńcy i Mnicha, wprowadzono usprawnienia w systemie przedmiotów oraz zniwelowano niektóre błędy. Rozpiskę wszystkich nowości znajdziecie w tym miejscu.
Diablo III pierwotnie zadebiutowało w maju 2012 roku na komputerach osobistych. We wrześniu 2013 roku firma Blizzard Entertainment wypuściła edycje dedykowane konsolom PlayStation 3 i Xbox 360, ale to jeszcze nie koniec. W sierpniu bieżącego roku ukazać ma się bowiem Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition – zestaw składający się z „podstawki” i dodatku Reaper of Souls na PlayStation 4, Xbox One oraz starsze urządzenia firm Sony i Microsoft. Będzie to jedyna sposobność do nabycia konsolowej wersji dużego rozszerzenia, które na komputerach PC sprzedawane jest osobno.