autor: Mateusz Kądziołka
Diablo III - Blizzard odda niezadowolonym koreańczykom pieniądze
Firma Blizzard zwróci niezadowolonym koreańskim graczom pieniądze, które wydali na grę Diablo III. Niestety nie wszyscy chętni będą mogli ubiegać się o refundację. Amerykańska firma zgodziła się oddać pieniądze jedynie osobom, które nie przekroczyły 40 poziomu doświadczenia.
Niedawny nalot państwowej komisji ds. uczciwego handlu na koreański oddział studia Blizzard przyniósł pożądane efekty. Amerykańska firma zwróci pieniądze części niezadowolonych graczy. Haczyk polega na tym, że aby ubiegać się o refundację, gracz nie może przekroczyć 40 poziomu doświadczenia.
Początkowo Blizzard nie chciał zwracać pieniędzy, jednak prawo konsumenckie Korei Poludniowej gwarantuje refundację, jeśli problem z produktem nie został spowodowany przez klienta. Kłopoty związane z grą zostały spowodowane głównie tym, że Amerykańska firma nie oszacowała poprawnie liczby osób chętnych do sprawdzenia Diablo III. To z kolei sprawiło, że koreańscy gracze mieli spore problemy z zalogowaniem się na serwery. Blizzard musiał więc dostosować się do litery prawa. Nie oznacza to jednak, że wszyscy gracze mogą liczyć na zwrot pieniędzy.
Zgodnie z wiadomością opublikowaną na koreańskich stronach Blizzarda, jedynie osoby, które nie przekroczyły 40 poziomu doświadczenia będą mogły ubiegać się o refundację. Warto zaznaczyć, że czas na odebranie pieniędzy jest ograniczony – gracze muszą zgłosić chęć odebrania pieniędzy między 25 czerwca a 3 lipca. W nieco innej sytuacji są osoby, które nie przekroczyły 20 poziomu doświadczenia. Oni mogą ubiegać się o zwrot kosztów przez 14 dni od dnia zakupu.
- Zło powróciło - recenzja gry Diablo III
- Diablo III - poradnik do gry
- Nalot na koreański oddział studia Blizzard z powodu gry Diablo III