Podziemia Koszmarów w Diablo 4 przejdą zmiany, endgame będzie przyjemniejszy
Twórcy Diablo IV zapowiedzieli, że już wkrótce do gry trafią poprawki zapewniające m.in. efektywniejsze „farmienie” PD w Podziemiach Koszmarów.
Jako że od debiutu Diablo IV minęło już blisko dwa tygodnie, twórcy hack’n’slasha zdążyli przeanalizować opinie graczy i w odpowiedzi na nie zacząć przygotowywać odpowiednie poprawki. Na ich temat deweloperzy bardzo szczegółowo wypowiedzieli się podczas wczorajszego streama Campfire Chat (który szerzej został omówiony w naszej osobnej wiadomości).
Jednym z głównych obszarów, w których zostaną wprowadzone zmiany, są Podziemia Koszmarów. Przejdą one poprawki, takie jak chociażby zwiększenie liczby zdobywanych punktów doświadczenia, które uczynią zabawę bardziej opłacalną.
Zamierzamy zwiększyć liczbę PD, które otrzymujesz w Podziemiach Koszmarów. Naszym celem jest uczynienie ich bardziej opłacalnymi niż reszta lochów, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o częstszym odwiedzaniu – wyjaśnił reżyser gry Joe Shely.
Dodatkowo pieczęcie będą wkrótce działać jako portale szybkiej podróży, które zabiorą nas do wybranego miejsca w Podziemiach. W ten sposób czas potrzebny na standardowe dotarcie do nich będzie ograniczony do minimum.
Deweloperzy zapewnili, że bardzo ciężko pracują nad tym, by wszystkie omówione zmiany trafiły do Diablo IV jeszcze przed rozpoczęciem pierwszego sezonu rozgrywek. Ten wystartuje najprawdopodobniej w połowie lub pod koniec lipca.
Przypomnijmy, że Diablo IV ukazało się 6 czerwca 2023 roku równocześnie na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.