Diablo 4 otrzyma dwie pożądane funkcje, ich brak frustruje graczy
Blizzard potwierdził, że pracuje nad funkcjami, których brak w Diablo 4 frustrował niektórych graczy.
Pierwszy sezon Diablo 4 trwa w najlepsze i trzeba przyznać, że deweloperom udało się ugasić większość pożarów wraz z aktualizacją 1.1.1, która została ciepło przyjęta przez społeczność. Niemniej wiele kwestii pozostaje nierozwiązanych, takich jak brak funkcji ułatwiających graczom życie.
Filtrowanie lootu
Jedną z nich jest funkcja filtrowana podniesionego lootu, tak by móc „oddzielić ziarno od plew”, a w tym przypadku – oddzielić przydatne przedmioty od zbędnego „badziewia”. Obecnie wszystkie podniesione itemy trzeba przeglądać ręcznie, co prowadzi do frustracji i zapchanych ekwipunków.
Jednak, jeśli wierzyć słowom Roda Fergussona, głównego managera Diablo 4, deweloperzy pracują nad odpowiednim rozwiązaniem tego problemu. Deweloper przyznał na portalu X (dawniej Twitter), że brak tej możliwości musi zostać naprawiony.
Inną sprawą, na którą rzucone zostało nowe światło, jest planowany rework odporności na żywioły. Tutaj mamy z kolei wypowiedź szefa ds. społeczności – Adama Fletchera, który zapewnił, że deweloperzy chcą poprawić ową statystykę w drugim sezonie Diablo 4.
Odporność jest często uważana przez graczy za jedną z najmniej przydatnych statystyk, a skoro nawet deweloperzy widzą, że coś jest na rzeczy, to rework jest jak najbardziej na miejscu. Co prawda te zapewnienia są dalekie od konkretów – nie podano choćby żadnych dat – jednak widać, że w Blizzardzie jest chęć do ciągłego ulepszania Diablo 4. Jaki będzie efekt tych zmian? Zobaczymy.