Diablo 2: Resurrected zachowało ducha oryginału. W grze znajdziemy nawet ten sam bug
Techniczne alfa-testy Diablo 2: Resurrected przyniosły całkiem sporo odpowiedzi na nurtujące graczy pytania na temat ogólnego poziomu jakościowego owego remastera. Pomimo wielu pozytywnych stron dema, udało się w nim znaleźć znany z oryginału bug.
Wczoraj o godzinie 19:00 na terenie Polski oficjalnie zakończyły się techniczne alfa-testy gry Diablo II: Resurrected, w których udział wzięło sporo chętnych graczy. Tytuł został przyjęty bardzo ciepło nawet w tym stanie i nie narzekano raczej na zbyt wiele technologicznych niedoróbek. Nasz redakcyjny kolega, Hubert, napisał w związku z owymi testami artykuł, w którym komplementował produkcję z różnych stron, zaznaczając, że to wciąż stare, dobre Diablo II, ale porządnie zremasterowane.
Najlepszym dowodem, iż to nadal dobrze nam znany hack’n’slash, jest niedawne odkrycie graczy w postaci pewnego ułatwiającego zabawę glitcha znanego również z oryginału. Umożliwia on zduplikowanie przedmiotów z ekwipunku po przeniesieniu ich do dzielonego schowka oraz zresetowaniu gry. Bug ten został zauważony i uwieczniony przez jednego z forumowiczów Reddita o nicku iiNexius.
Oddanym fanom serii wykorzystującym w przeszłości ów błąd na pewno zakręciła się w oku łezka, kiedy zobaczyli, że ten istnieje nawet w nadchodzącym remasterze. Mamy jednak przeczucie, iż zostanie on przez Blizzarda i Vicarious Visions szybko wyeliminowany, skoro wychwycono go już podczas alfa-testów. Ba, te służą między innymi temu, aby przekazać deweloperom jak najwięcej informacji mających bezpośredni wpływ na poprawę jakości dzieła.
W Diablo 2: Resurrected zagramy w tym roku na pecetach, PlayStation 4, PlayStation 5, Xboksie One, Xboksie Series X/S oraz Nintendo Switchu.
- Jestem zachwycony Diablo 2 Resurrected, ale nie wiem, dla kogo jest ta gra
- Strona internetowa Diablo 2: Resurrected