Jest szansa na spersonalizowany loot w Diablo 2: Resurrected, ale nie od razu
W Diablo 2: Resurrected może pojawić się spersonalizowany loot. Blizzard Entertainment najwyraźniej rozważa dodanie tej funkcji, ale jak przyznał jeden z producentów, nie będzie ona dostępna w dniu premiery gry.
Jedną z cech charakterystycznych rozgrywek sieciowych w oryginalnym Diablo 2 była możliwość podbierania sobie wzajemnie lootu z potworów. W kurczowo trzymającym się pierwotnej koncepcji Resurrected będzie podobnie – przynajmniej w dniu premiery. Rod Ferguson, jeden z producentów odświeżonej wersji hack’n’slasha, zapytany na Twitterze o dodanie do gry opcji spersonalizowanego lootu, przyznał bowiem, że Blizzard Entertainment nie wyklucza jej implementacji jakiś czas po rynkowym debiucie tytułu.
Pomysł wydaje się wart rozważenia – w końcu możliwa byłaby zabawa z przyjaciółmi bez konieczności walki o wypadające z potworów przedmioty; każdy miałby swoje. Graczom zebranym na Reddicie rozwiązanie również przypadło do gustu. Wielu z nich zaznacza jednak, że nie chciałoby, aby dodanie spersonalizowanego lootu oznaczało całkowitą rezygnację z oryginalnej koncepcji. Wydaje się więc, że Blizzard powinien po prostu dać nam wybór. Odpowiada to wynikom ankiety przeprowadzonej w marcu tego roku – 36% głosujących chciało zmian w tym aspekcie, a 39% była przeciwko nim, jeśli ich wprowadzenie równałoby się utracie możliwości walki o loot.
- Oficjalna strona internetowa gry Diablo II: Resurrected
- Jestem zachwycony Diablo 2 Resurrected, ale nie wiem, dla kogo jest ta gra
- Diablo, których nie było – oto porzucone projekty Blizzarda