autor: Daniel Kazek
Destineer tworzy w oparciu o Unreal Engine 3
Obiekt westchnień wielu producentów, a dla szerokiego grona graczy po postu synonim najwyższej jakości. O czym mowa? Oczywiście o silniku Unreal Engine 3. Jakie możliwości oferuje przekona się teraz także firma Destineer.
Obiekt westchnień wielu producentów, a dla szerokiego grona graczy po postu synonim najwyższej jakości. O czym mowa? Oczywiście o silniku Unreal Engine 3. Jakie możliwości oferuje przekona się teraz także firma Destineer.
Stało się to możliwe dzięki podsianiu umowy z twórcami engine'u, ekipą Epic Games. Zaawansowane rozwiązania znajdą zastosowanie w niezapowiedzianej jeszcze grze, ale notka prasowa tajemniczo mówi o gatunku, w którym obecności Unreal Engine 3 nigdy byśmy się nie spodziewali. Czas pokaże, czym Destineer (m.in. Close Combat: First to Fight) będzie chciał nas zaskoczyć. Kiedy tylko dowiemy się czegoś więcej na temat owego projektu, natychmiast damy Wam znać.
W ostatnim zdaniu warto zwrócić uwagę, że na czele studia Destineer stoi Peter Tamte, czyli były wiceprezes Bungie Software, developera odpowiedzialnego za stworzenie serii Halo.