Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2002, 09:53

Demo Impossible Creatures

Zespół Relic Entertainment, twórca niezapomnianego Homeworlda, wypuścił dziś grywalną wersję demonstracyjną swego nowego projektu, strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej „Impossible Creatures”. Rzeczone demo pozwala na przejście tutorialu, trzech misji dedykowanych rozgrywce jednoosobowej oraz zagranie na dwóch mapach typu „player vs. CPU”. Demo możecie pobrać z naszego działu Pliki – Zapraszam.

Zespół Relic Entertainment, twórca niezapomnianego Homeworlda, wypuścił dziś grywalną wersję demonstracyjną swego nowego projektu, strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej „Impossible Creatures”. Rzeczone demo pozwala na przejście tutorialu, trzech misji dedykowanych rozgrywce jednoosobowej oraz zagranie na dwóch mapach typu „player vs. CPU”. Demo możecie pobrać z naszego działu Pliki – Zapraszam.

Akcja Impossible Creatures przenosi nas do roku 1930, gdzie wcielamy się w postać starego weterana i łowcy przygód rodem z filmu Indiana Jones - Rex Chance. W trakcie wykonywania niebezpiecznej misji, celem której jest ratunek znanego biologa, dociera on do tajemniczej wyspy położonej na południowym Pacyfiku. Wkrótce potem okazuje się, że niegodziwy naukowiec wykorzystuje naszego biologa do opracowywania technologii pozwalającej na zmianę kodu genetycznego zwierząt i przemianę ich w śmiercionośne mutanty. Przy ich pomocy chce opanować świat, a my musimy mu w tym przeszkodzić. Rozpoczyna się walka w której zetrą się dwie armie potężnych mutantów.

Rozgrywka, podobnie jak w innych RTS-ach składa się z dwóch podstawowych części. Pierwsza to rozbudowa infrastruktury baz, wynajdywanie nowych technologii i zarządzanie surowcami, druga to budowa wojsk i walka. Gracze mogą stworzyć ponad 300,000 różnych jednostek naziemnych i latających z przeszło 50 naturalnych zwierząt. Do rozegrania czeka piętnaście misji umiejscowionych na czternastu wyspach o bardzo zróżnicowanym terenie (sawanna, pustynia, dżungla, tundra, itp.). Za odtworzenie całości odpowiada bardzo zaawansowany trójwymiarowy engine graficzny (szczegółowo odtworzone sylwetki i budowa zwierząt oraz wygląd wysp, ich roślinności, itp.). Gra posiada zaimplementowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem Internetu i sieci lokalnej.

Oficjalna strona gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej