Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 sierpnia 2002, 13:40

Demo Hitman 2: Silent Assassin!

Serwis Gade202.net zamieścił oficjalne grywalne demo długo oczekiwanej gry akcji - Hitman 2: Silent Assassin. Demo zajmuje 48.3MB i już znajduje się w naszym dziale Pliki – Zapraszam. Przypominam, że za produkcję Hitmana odpowiada duński zespół Io Interactive, wydawcą jest firma Eidos Interactive, a polskim dystrybutorem firma Cenega Poland. Gra ma zostać wydana zarówno na świecie jak i w naszym kraju w przyszłym miesiącu.

Serwis Gade202.net zamieścił oficjalne grywalne demo długo oczekiwanej gry akcji - Hitman 2: Silent Assassin. Demo zajmuje 48.3MB i już znajduje się w naszym dziale Pliki – Zapraszam. Przypominam, że za produkcję Hitmana odpowiada duński zespół Io Interactive, wydawcą jest firma Eidos Interactive, a polskim dystrybutorem firma Cenega Poland. Gra ma zostać wydana zarówno na świecie jak i w naszym kraju w przyszłym miesiącu.

Hitman 2: Silent Assassin to sequel znakomitej gry akcji Hitman: Codename 47, gdzie ponownie wcielamy się w rolę płatnego mordercy z wytatuowanym tajemniczym numerem z tyłu głowy. Do wykonania mamy kolejnych dwadzieścia jeden misji, w których musimy wykorzystać cztery podstawowe umiejętności zabójcy, tj. umiejętność obserwacji i rozpoznania terenu; umiejętność kamuflażu, przebierania się i „znikania w tłumie”; skradania się i bezszelestnego podejścia do celu, oraz zacierania za sobą śladów. Załatwiając „mokre interesy” przemieszczamy się po całej kuli ziemskiej, akcja toczy się w sześciu lokacjach, m.in. Sycylia, St. Petersburg, Malezja, Japonia i Nuristan. Do wykorzystania mamy arsenał ponad 30 broni, począwszy od noży i pistoletów, a skończywszy na karabinach snajperskich i materiałach wybuchowych. W stosunku do części pierwszej doszły nowe rodzaje broni i gadżetów przydanych zabójcy, m.in. kusze, zatrute strzałki, naboje ogłuszające, a nawet chloroform.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej