Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 września 2004, 07:34

Demo Dungeon Lords opóźnione

Smakiem będą musieli obejść się wszyscy Ci, którzy w dniu dzisiejszym planowali pobrać wersję demonstracyjną gry Dungeon Lords. Koncern DreamCatcher Games nie zdołał dotrzymać obietnicy danej kilkanaście dni temu i programu nie opublikował.

Smakiem będą musieli obejść się wszyscy Ci, którzy w dniu dzisiejszym planowali pobrać wersję demonstracyjną gry Dungeon Lords. Koncern DreamCatcher Games nie zdołał dotrzymać obietnicy danej kilkanaście dni temu i programu nie opublikował.

Dungeon Lords to dynamiczna i zrealizowana w pełni trójwymiarowym środowisku gra akcji/cRPG, z widokiem z perspektywy trzeciej osoby zrealizowana w studiu Heuristic. Na pierwszy rzut oka produkt przypomina nieco hit z 2001 roku, pt. Dungeon Siege, i wydaje się, że twórcy czerpali natchnienie z tej właśnie produkcji, przy czym tutaj gracz dysponuje większą swobodą działania. W całej grze skupiono się głównie na dwóch aspektach typowych dla gatunku cRPG, tj. na złożonych opcjach rozwoju swojej postaci (wybór rasy, indywidualnych atrybutów i współczynników, itd.) oraz na stworzeniu dużego i rozbudowanego świata zamieszkałego przez setki komputerowo kontrolowanych postaci (NPC), z którymi można współpracować, rozmawiać, handlować, wykonywać questy, itp.

W chwili obecnej nie znamy oficjalnych przyczyn przesunięcia premiery wersji demonstracyjnej Dungeon Lords jak również żadnej, nawet przypuszczalnej daty, kiedy miałaby ona teraz nastąpić. Więcej informacji na temat tego programu znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej