Demiurge Studios wspomoże produkcję pecetowej wersji Mass Effect
Zarząd studia Demiurge poinformował, że dołączy ono do firmy Bioware i wspomoże ją w produkcji pecetowej edycji Mass Effect. Głównym celem zespołu będzie praca nad optymalizacją kodu gry, będącej konwersją z konsoli Xbox 360.
Zarząd studia Demiurge poinformował, że dołączy ono do firmy Bioware i wspomoże ją w produkcji pecetowej edycji Mass Effect. Głównym celem zespołu będzie praca nad optymalizacją kodu gry, będącej konwersją z konsoli Xbox 360.
Nie będzie to pierwsze tego typu zadanie powierzone firmie Demiurge Studios. Można powiedzieć, że specjalizuje się ona w tej dziedzinie. Podobnych prac podejmowała się już bowiem kilkukrotnie. Wystarczy wspomnieć, że członkowie studia zajmowali się m.in. pierwszymi dwoma odsłonami cyklu Brothers in Arms, Bioshockiem, a także Medal of Honor: Airborne.
Przypominamy, że światowy debiut pecetowej edycji Mass Effect zapowiadany jest na maj 2008 roku. ME na PC będzie charakteryzować się zmodyfikowanym interfejsem użytkownika, a także poprawioną w stosunku do pierwowzoru oprawą wizualną – grę uruchomimy w wyższych rozdzielczościach ekranu. W trakcie zmagań zauważymy też inne zmiany, np. w ekwipunku. Więcej informacji na jej temat dostarczy Wam nasza Encyklopedia.