autor: Kamil Zwijacz
Deformers - 60 klatek na obu konsolach, ale 1080p tylko na PS4
Studio Ready At Dawn podzieliło się kilkoma informacjami związanymi z warstwą techniczną gry Deformers. Produkcja wyciągnie 60 klatek na sekundę na obu konsolach, ale tylko na PlayStation 4 zobaczymy natywne 1080p. Wersja na Xboksa One ma działać w 900p. Ponadto zapowiedziano beta-testy.
Przed kilkoma dniami pisaliśmy o opóźnieniu Deformers – nowej gry studia Ready At Dawn, znanego m.in. z The Order: 1886 na konsolę PlayStation 4 czy też God of War: Chains of Olympus na PSP. Produkcja miała ukazać się jutro, ale tak się nie stanie. Choć nie znamy jeszcze dokładnej daty premiery, to deweloperzy obiecali, że obsuwa nie będzie duża, a dodatkowo przed premierą odbędą się jeszcze beta-testy na PC-tach (termin rozpoczęcia również nie jest znany). To jednak nie wszystko, gdyż dyrektor kreatywny studia podzielił się na forum NeoGAF kilkoma szczegółami technicznymi.
- silnik znany z The Order: 1886;
- 60 klatek na sekundę i rozdzielczość 1080p na PS4 oraz 900p na XOne;
- dużo opcji graficznych na PC-tach.
Produkcja wykorzystuje ten sam silnik, co The Order: 1886. W przypadku konsol możemy liczyć na 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1080p na PlayStation 4 i 900p na Xboksie One. Jednocześnie Deformers korzysta z systemu dynamicznej rozdzielczości, utrzymującego płynność animacji na stałym poziomie. Oznacza to, że na sprzęcie Microsoftu również zobaczymy Full HD, tyle że nie zawsze, a do tego skalowane.
Dodatkowo posiadacze PlayStation 4 Pro mogą liczyć na niedostępne na podstawowym PS4 efekty graficzne oraz 60 klatek podczas zabawy w cztery osoby na podzielonym ekranie. Zwykła wersja konsoli zapewni taką animację tylko w przypadku rywalizacji trzech graczy, a gdy dojdzie jeszcze jeden, to liczba klatek spadnie do około 50.
Jeżeli chodzi o PC-ty, to możecie liczyć na najwięcej fajerwerków i największe możliwości. Poszczególne opcje zobaczycie na poniższych screenach.