Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 sierpnia 2005, 07:56

Darkwatch debiutuje na rynku

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami, wczoraj do amerykańskich sklepów trafiła najnowsza propozycja japońskiego koncernu Capcom o nazwie Darkwatch. Strzelanina osadzona w perspektywie pierwszej osoby została stworzona przez High Moon Studios dla konsol PlayStation 2 oraz Xbox.

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami, wczoraj do amerykańskich sklepów trafiła najnowsza propozycja japońskiego koncernu Capcom o nazwie Darkwatch. Strzelanina osadzona w perspektywie pierwszej osoby została stworzona przez High Moon Studios dla konsol PlayStation 2 oraz Xbox.

W Darkwatch wcielamy się w postać Jericho Crossa, kryminalisty, który po nieudanym napadzie na pociąg zostaje wcielony w szeregi tajemniczej organizacji Darkwatch. Od tej pory Jericho staję się kimś na wzór hybrydy – łączy w sobie ludzkie i wampirze umiejętności. Może również dokonywać wyboru pomiędzy swą dobrą a zła stroną. Jeżeli stanie po tej pierwszej, będzie mógł korzystać z niezwykłych umiejętności opartych na szybkości i zmyśle wzroku. Z kolei zło umożliwi mu stanie się istną maszynką do zabijania (pomogą mu w tym napady szału, które od czasu do czasu będą go nawiedzać). Akcję Darkwatch umiejscowiono na Dzikim Zachodzie, jednakże nie będziemy zabijać niewinnych kowbojów – naszymi przeciwnikami są szatańskie pomioty, nieumarli strzelcy, których nadludzka wytrzymałość i siła nie wytrzymuje na szczęście starcia z herosem Jericho.

Darkwatch debiutuje na rynku - ilustracja #2

Autorzy, oprócz kilkunastu normalnych broni (shotgun, karabin itp.), przygotowali także kilka typowych dla wampirów umiejętności, które poznamy w czasie gry. Są to bardzo wysoki skok, nowy tryb widzenia wrogów w ciemności, a także specjalna tarcza absorbująca część mocy ataków wyprowadzanych przez wrogów.

Darkwatch trafi do Europy w październiku bieżącego roku, a to za sprawą koncernu UbiSoft. W chwili obecnej nie ma żadnych planów odnośnie wydania tej gry na terenie Polski.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej