Darkfall Online wreszcie doczeka się premiery
Produkcja Darkfall Online – istnego Duke Nukem Forever w świecie MMOcRPG – rozpoczęła się w sierpniu 2001 roku. Od tego czasu doczekaliśmy się jedynie kilkukrotnego przesunięcia daty premiery dzieła firm Audio Visual Enterprises oraz Aventurine (grecki deweloper przejął grę od norweskiego studia Razorwax). Najwidoczniej wszystko podąża już we właściwym kierunku, ponieważ twórcy zdecydowali się na ujawnienie oficjalnego terminu europejskiego debiutu gry.
Produkcja Darkfall Online – istnego Duke Nukem Forever w świecie MMOcRPG – rozpoczęła się w sierpniu 2001 roku. Od tego czasu doczekaliśmy się jedynie kilkukrotnego przesunięcia daty premiery dzieła firm Audio Visual Enterprises oraz Aventurine (grecki deweloper przejął grę od norweskiego studia Razorwax). Najwidoczniej wszystko podąża już we właściwym kierunku, ponieważ twórcy zdecydowali się na ujawnienie oficjalnego terminu europejskiego debiutu gry.
Zapowiedzią tego faktu było już rozpoczęcie oficjalnych beta-testów produkcji, które zakończyły się sukcesem. Stąd też światło dzienne mogła ujrzeć wiadomość o ustaleniu daty premiery Darkfall Online, którą wyznaczono ostatecznie na 22 stycznia przyszłego roku. Niedługo później do zabawy powinni dołączyć gracze zamieszkujący Amerykę Północną.
Darkfall Online określany jest mianem produkcji MMOcRPG nowej generacji. Twórcy, zainspirowani takimi tytułami, jak Ultima Online, czy też Everquest, zdecydowali się na zastosowanie w swoim dziele wielu nowoczesnych technologii, niespotykanych według nich w dostępnych aktualnie pozycjach tego rodzaju. Jedna z nich wpływa na fakt, że to gracze kształtują świat Darkfall Online, m.in. uprawiając politykę i dyplomację czy biorąc udział w bitwach i wielkich wojnach międzyrasowych. Więcej informacji na temat produkcji studia Aventurine znajdziecie na łamach jej oficjalnej strony internetowej. Poniżej prezentujemy kilka przykładowych zrzutów ekranowych.