D-Day w "złocie"
Firma Digital Jesters, pełniąca wraz z Monte Cristo funkcję wydawcy najnowszej strategii rozgrywanej w czasie rzeczywistym o nazwie D-Day, poinformowała w dniu wczorajszym, że program osiągnął „złoty” status i trafił do tłoczni.
Firma Digital Jesters, pełniąca wraz z Monte Cristo funkcję wydawcy najnowszej strategii rozgrywanej w czasie rzeczywistym o nazwie D-Day, poinformowała w dniu wczorajszym, że program osiągnął „złoty” status i trafił do tłoczni. Oznacza to ni mniej ni więcej, że zapowiadana od dawna data premiery – 20 sierpnia 2004 roku – zostanie dotrzymana. Wszyscy zainteresowani już teraz mogą udać się na łamy oficjalnej strony gry i zdobyć o niej wszystkie niezbędne informacje.
D-Day to gra strategiczna, która zgodnie z tym, co możemy przeczytać w tytule, nawiązuje tematyką do jednej z najsłynniejszych inwazji w dziejach II Wojny Światowej, lądowaniu w Normandii i skupia się wokół kilku historycznych operacji z nią związanych. Gra została stworzona przy współudziale stowarzyszenia „Normandy Memoire”.
Mimo, że grę zrealizowano w konwencji RTS, w dowolnym momencie można zatrzymać rozgrywkę i wydawać polecenia swoim oddziałom, które po ponownym uruchomieniu, od razu przystąpią do ich wykonywania. D-Day zawiera trzy kampanie dla pojedynczego gracza, po cztery misje każda. Scenariusze będą ewoluować w trakcie gry, co oznacza, że decyzje podjęte w wcześniejszym etapie, będą miały następstwa w kolejnym. Oprócz tego, program oferuje trzy warianty rozgrywki w trybie Multiplayer i luźne scenariusze, w których można przetestować różne rodzaje uzbrojenia. Dostępnych jest około sześćdziesięciu jednostek, z czego wszystkie zawierają szczegółowe i potwierdzone historycznymi faktami charakterystyki. Dla wielbicieli wyzwań militarnych przewidziano trzy poziomy trudności.