Godzina o God of War Ragnarok, rozkładamy grę na czynniki pierwsze
Po 4 latach Kratos powrócił na konsole. Czy epicki finał opowieści o greckim bogu wojny nas zachwycił? I tak, i nie. W efekcie powstał najdłuższy dotychczas odcinek podcastu, w którym rozkładamy grę na czynniki pierwsze, starając się przy tym unikać spoilerów.
Cztery i pól roku – tyle przyszło graczom czekać na powrót Kratosa do krainy nordyckich bogów. God of War: Ragnarok zajmuje poczesne miejsce pośród najbardziej oczekiwanych gier 2022 roku, i to z wielu powodów.
Poprzednia odsłona serii często jest wymieniana jako jedna z najwybitniejszych gier na konsolę PlayStation 4, ze sprzedażą liczoną w dziesiątkach milionów egzemplarzy. To także jeden z pierwszych bestsellerów firmy Sony, który trafił również na komputery osobiste (choć ze sporym poślizgiem).
Nic więc dziwnego, że gracze mają wielkie oczekiwania wobec drugiego rozdziału nordyckiej sagi Kratosa. Zwłaszcza że zakończenie tytułu z 2018 r. zwiastowało wydarzenia, których nie chciałby przegapić żaden fan serii (i nie tylko).
Czy jednak studio Sony Santa Monica stanęło na wysokości zadania? Tę kwestię rozważyli nasi redaktorzy – Michał Mańka, Krystian „UV” Smoszna oraz Adam Zechenter – w dziewiątym odcinku podcastu GRYOnline.pl. Jak zawsze, możecie go posłuchać w serwisach Spotify, Apple Podcast i Anchor.fm. Linki do nich zamieściliśmy poniżej.
Podcast GRYOnline.pl w Spotify
Podcast GRYOnline.pl w Apple Podcast
Podcast GRYOnline.pl w Anchor.fm
Z dyskusji dowiecie się, czym God of War: Ragnarok zachwycił Michała, Krystiana i Adama, a które elementy nie przypadły im do gustu. Przypomną też co nieco z historii serii. Nie musicie się martwić o spoilery – redaktorzy pominą co bardziej istotne informacje na temat fabuły Ragnaroka.
Kolejne odcinki podcastu GRYOnline.pl będą publikowane w następne piątki. Natomiast w God of War: Ragnarok zagracie 9 listopada na konsolach PlayStation 4 i PlayStation 5, a już teraz możecie przeczytać naszą recenzję.