autor: Radosław Grabowski
Czego się nie robi dla popularności?
Korporacja Microsoft zainaugurowała kolejny etap ofensywy platformy Xbox na rynku zachodnioeuropejskim. W ramach owego przedsięwzięcia ludzie Bill’a Gates’a rozpoczęli dystrybucję dwóch milionów darmowych, promocyjnych krążków DVD.
Korporacja Microsoft zainaugurowała kolejny etap ofensywy platformy Xbox na rynku zachodnioeuropejskim. W ramach owego przedsięwzięcia ludzie Bill’a Gates’a rozpoczęli dystrybucję dwóch milionów darmowych, promocyjnych krążków DVD.
Na każdej z rzeczonych płyt znajduje się multimedialna prezentacja, której tematem przewodnim są różnorakie sporty – zarówno klasyczne, jak i ekstremalne. Użytkownik poprzez uaktywnianie specjalnych ikon poznaje rozmaite ciekawostki, dotyczące „czarnej konsoli” i obsługiwanych przez nią gier.
„Format DVD stanowi najlepsze pole do namalowania obrazu. Telewizja nie jest właściwym medium, gdyż charakteryzuje się pasywnością.” – takie hasło przyświeca ostatnimi czasy specjalistom, odpowiedzialnym za marketing Xbox’a na Starym Kontynencie.
Więcej informacji: http://www.xbox.com/