autor: Marcin Skierski
Crysis 2 za kilka dni z obsługą DirectX 11?
Wielu pecetowych graczy cierpliwie wypatruje dodania wsparcia dla DirectX 11 w Crysis 2. Na początku miesiąca zapewniano nas, że na stosowną łatkę nie będziemy musieli czekać zbyt długo. Wygląda na to, że od publikacji patcha dzieli nas już tylko kilka dni.
Wielu pecetowych graczy cierpliwie wypatruje dodania wsparcia dla DirectX 11 w Crysis 2. Na początku miesiąca zapewniano nas, że na stosowną łatkę nie będziemy musieli czekać zbyt długo. Wygląda na to, że od publikacji patcha dzieli nas już tylko kilka dni.
Deweloper otworzył specjalną podstronę, która jeszcze wczoraj zawierała niedziałające odnośniki do odpowiednich plików. Jednak w momencie pisania tej wiadomości zawartość działu została wyłączona. Może to być związane z trwającą aktualizacją.
Według serwisu Blue’s News, pod pierwszym z linków był DX11 Tesselation Pack, potrzebny do aktywowania sprzętowej teselacji obsługiwanej przez karty graficzne wspierające jedenastą edycję popularnych bibliotek. Drugą z ujawnionych paczek okazał się Hi Res Textures Pack, czyli zestaw tekstur w wysokiej rozdzielczości. Co ciekawe, będą mogli go ściągnąć także użytkownicy pecetów pracujących z DirectX 9.
Istnienie takiej podstrony może oznaczać, że publikacja łatek nastąpi już wkrótce. Pokrywałoby się to z doniesieniami z końca marca, mówiącymi o tym, że omawiana aktualizacja zostanie wypuszczona w ciągu 2-3 miesięcy (do końca czerwca).
W sieci pojawiły się także screeny prezentujące Crysis 2 z aktywowaną obsługą DirectX 11. Możecie w ten sposób zobaczyć, jak poprawiona zostanie oprawa graficzna w stosunku do tego, co mogliśmy zobaczyć na pecetach do tej pory. Pozostaje mieć nadzieję, że sprawdzimy to samodzielnie przed końcem czerwca.