Creeping Terror - japoński horror z 3DS otrzyma konwersję na PC i wydanie anglojęzyczne
Studia The Nikkatsu oraz Sushi Typhoon Games poinformowały, że powstanie anglojęzyczna wersja wydanego na 3DS japońskiego horroru Creeping Terror. Ponadto autorzy przeniosą grę na pecety.

W styczniu tego roku do sprzedaży w Japonii trafiła przeznaczona na 3DS gra Creeping Terror, czyli horror będący owocem współpracy zespołów The Nikkatsu oraz Sushi Typhoon Games. Podczas trwającego obecnie w Los Angeles konwentu Anime Expo 2017 duet ten ogłosił, że produkcja doczeka się wersji anglojęzycznej.
Co ciekawe, pomimo faktu, że w Kraju Kwitnącej Wiśni gra ukazała się wyłącznie na konsolę przenośną 3DS, na Zachodzie dostaniemy również wersję pecetową. Na premierę nie będziemy musieli długo czekać, gdyż nastąpi ona jesienią tego roku.
- Deweloperzy gry: The Nikkatsu i Sushi Typhoon Games
- Gatunek: przygodowa gra akcji
- Platformy: PC, 3DS
- Data premiery w Japonii: 18 stycznia 2017 r.
- Data premiery na Zachodzie: jesień 2017 r.
W Creeping Terror gracz wcieli się w japońską licealistkę imieniem Arisa. Historia zacznie się, gdy dziewczyna wraz z przyjaciółmi postanowi sprawdzić miejską legendę o rzekomo nawiedzonej rezydencji. W jej wnętrzu cała grupa w tajemniczych okolicznościach straci przytomność. Po przebudzeniu odkryją, że zostali przeniesieni do ponurej jaskini. Ich zadaniem będzie oczywiście przetrwanie i znalezienie drogi ucieczki.
Podczas rozgrywki będziemy eksplorowali lokacje i odkrywali kolejne fragmenty historii. Na graczy czekają zarówno wyzwania logiczne w formie zagadek, jak i testujące ich zręczność, np. podczas ukrywania się przed potworami, scen ucieczki czy okazjonalnych walk z czającymi się w mroku bestiami.
Lokacje w grze będą dwuwymiarowe, umożliwiając jedynie ruch w lewą lub prawą stronę ekranu. Jednak mapy zostaną zaprojektowane w sposób, który mimo to zapewni sporą swobodę eksploracji.